לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

ניסור וחציבה בבטון להעברת חוטי חשמל

העברת חוטי חשמל מתחת לבטון מצריכה מיומנויות רבות, ידע וניסיון בתחומי הבנייה של תשתיות. חברה אשר עוסקת בתחום זה של העברת חוטי חשמל בתשתיות מבנים, עוסקת בד"כ גם בחציבה בבטון, ניסור בטון לתעלות חשמל וגם חיתוך בטון לעיתים. 

ניסור וחציבה בבטון הוא תהליך המקל על התקנת חוטי חשמל, ולמעשה מאפשר אותו מלכתחילה. למטרה זו ניתן לנסר, לקדוח או לחורר בטון. ניסור, כשמו, חותך את הבטון בקו רציף, ובחציבה משתמשים לחפירת תעלות בבטון. ההיבט החשוב ביותר של ניסור וחציבה בבטון הוא, להבטיח שהוא יכול לעמוד במשקל של חוטי חשמל. כמו כן, על חברת החציבה יש לוודא כי חוטי החשמל עוברים במלואם ובקוטר המלא שלהם בתעלות הבטון השונות. 

>> למחירון ניסור בטון לחצו כאן

ניסור וחציבה בבטון למטרת הנחת כבלי חשמל 

ניסור או חציבה בבטון לצורך העברת חוטי חשמל הינו תהליך עתיר שלבים, בו משתמשים בחומרים המצריכים שימוש במסור להב יהלום, במקדחה וכלי עבודה שונים. תהליך זה משמש על מנת לחתוך את הבטון להנחת הכבלים, ולוודא שהוא יוצר חיבור מצוין ואמין עם הכבל.

הדרישות הספציפיות לניסור וחציבה הן, קודם כל, לוודא שהמשטח חייב להיות שטוח, ישר וחלק. כמו כן, אסור שיהיו מכשולים משני צידי הכבל. זאת ועוד, המקדחה חייבת להיות חדה מספיק כדי לחתוך דרך בטון, ובדרך כלל משתמשים גם במסור להב יהלום. במהלך התהליך, חשוב לא לקדוח עמוק מדי באדמה, אלא רק בהתאם לתוכניות הבנייה והשתית שבהתהוות.

מה צריך לדעת על ניסור וחציבת בטון? 

ניסור וקידוח בבטון הוא תהליך שבו חותכים או מבקעים את הבטון, ולאחר מכן משתמשים בו להתקנה של חוטי חשמל. ניתן אמנם לבצע ניסור ביד, במסור עגול, או בכלים אחרים, אך בד"כ הכלי המועדף יהיה כלי שמסוגל לחתוך בטון ללא סיכונים מיותרים. כאמור, לרוב יהיה מדובר במסור להב יהלום עוצמתי. 

כל עוד מסורים מושחזים כראוי לפני השימוש, הם יחתכו את הבטון ללא קושי רב. בעת ניסור בחיבורים בקיר, יש לנקוט משנה זהירות כדי להימנע מחפירה בטיט שמסביב או בתשתיות הבטיחות. בסופו של דבר, ניסור וחציבה הוא תהליך של חיתוך חומר מוצק כדי להפוך אותו לקטן או דק יותר.  

מה חשוב לדעת לגבי חציבה בבטון להנחת כבלי חשמל? 

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון לגבי ניסור וחציבה לצורך העברת חוטי חשמל, הוא סוג החוט אותו תעבירו. בהתאם לסוג הבטון ובהתאם לסוג חוטי החשמל, חברת הניסור תוכל לבחור בכלים הנכונים לחיתוך של הבטון. 

ניסור או חציבה בבטון נחוצים לצורך העברת חוטי חשמל, אבל יותר מזה – נחוצים הניסיון והידע של אנשי מקצוע בתחום. ללא ניסיון מקדים או ידע מקצועי, אסור לעולם להתעסק עם סוגי העבודות האלו בעצמכם. בעזרתם של אנשי מקצוע בתחום, תוכלו לסיים את הפרויקט בבטחה ובשלום. 

קרדיט – בעת איסוף המידע נעזרנו בפורטל חשמלאים פלוס.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Picture of רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך