לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

איך מתכוננים לשיפוץ דירה?

החלטתם לשפץ את הדירה? שיהיה לכם השיפוץ בשעה טובה ומוצלחת! חשוב שתתכננו את תקופת השיפוץ לפרטי פרטים, על מנת למנוע הפתעות לא נעימות שיעלו לכם בעוגמת נפש וכסף. איך מתכוננים לשיפוץ דירה? מגדירים במדויק את התקציב עבור השיפוץ והוצאות נלוות. חשוב שהדירה תהיה פנויה בזמן השיפוץ, ולכן עליכם למצוא לזמן זה דיור חלופי. וכיוון שהדירה תהיה ריקה בזמן השיפוץ- תוכלו לקבל בזמן זה פטור מארנונה.

הגדרת תקציב ברור ומדויק לשיפוץ.

ללא תקציב ברור ומדויק לשיפוץ, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסחרור של מחיר הולך ועולה במהלך השיפוצים. לכן, עליכם להגדיר מראש מהו התקציב אותו אתם מייעדים עבור השיפוץ. התקציב- צריך לכלול את כל הוצאות השיפוץ, שכוללות גם דיור חלופי במהלך השיפוץ. גם עלות הובלת תכולת הדירה לפני השיפוץ, צריכה להיות כלולה בתקציב.  כדי שלא יהיו לכם הוצאות בלתי צפויות מצד הקבלן, יש לחתום איתו על חוזה שבו יפורט השיפוץ. כל תוספת אחרת שנעשתה על דעתו של הקבלן- תהיה על חשבונו, ולא על חשבון המשפץ.

היכן תגורו במהלך השיפוץ?

כאשר הדירה עוברת שיפוץ קל ביותר- יכולים לפעמים בני הבית להמשיך ולהתגורר בדירה. אולם כאשר אתם עושים שיפוץ כללי של הדירה, עליכם למצוא בזמן זה דיור חלופי. אם החלטתם לעשות את השיפוץ בחודשי הקיץ, תוכלו לשהות אצל ההורים. משפחות רבות- שוכרות דירה לטווח קצר עד תום השיפוץ. כמה זמן יהיה על המשפחה לגור בשכירות? מומלץ שהמשפחה תקצה במסגרת התקציב לשיפוץ דמי שכירות למשך 6 חודשים.

פינוי הדירה לקראת השיפוץ.

לפני שיפוץ כללי- מומלץ לפנות את הדירה מכל תכולתה. בדרך זו, אורך השיפוץ יהיה קצר יותר. כאשר הדירה מלאה בתכולה בזמן השיפוץ- על פועלים להזיז את הרהיטים מחדר לחדר, ולכן השיפוץ ייקח יותר זמן. לכן- כאשר עורכים שיפוץ כללי של הדירה, כדאי להעביר את כל התכולה לדירה חלופית לתקופה של 4-6 חודשים.

אל תשכחו להוציא פטור על הארנונה בזמן השיפוץ.

בעלי דירות לא מודעים לכך, שהם יכולים לקבל פטור מארנונה בזמן שהדירה ריקה במהלך השיפוצים. כדי לקבל את הפטור- יש לגשת אל משרדי גביית הארנונה ברשות המקומית, ולהציג להם את חוזה השיפוץ מול הקבלן. הפטור מארנונה, יינתן בהתאם לתאריך סיום השיפוץ שקבעתם עם הקבלן. כדאי לכם לעמוד על כך שהקבלן יסיים את תאריך השיפוץ במועד, משום שלאחר התאריך הרשום בחוזה, תחויבו שוב בתשלומי ארנונה.

מאמר זה נכתב בשיתוף פעולה חברת life שמבצעת כרגע פרויקטים חדשים בנהריה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך