לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

סוגי עבודות ניסור

שוק הנדל"ן בארץ, גורם להרבה משפחות לרכוש דירת יד שנייה בפרפריה במחיר זול. אולם, את הדירות הישנות והזולות, אפשר לשפץ ולהפוך לחדשות ויפות. מחפשים דירות למכירה בחדרה? איך תוכלו ליצור תכנון אדריכלי מיוחד לדירות שהרצפה והקירות שלה עשויים מבטון? באמצעות טכנולוגיה מיוחדת של ניסור בטון, אפשר ליצור בקירות הבטון נישות שיהוו ארונות של כלי נוי וספרי קריאה. אפשר באמצעות ניסור של חללים בתקרת הבית, ליצור עיצובים מיוחדים מאוד. באמצעות ניסור פתחים בקירות הבטון, אפשר ליצור יציאה מהסלון לגינת הבית.

סימון משטח הבטון לקראת החיתוך.

בכל משטח בטון אותו רוצים לחתוך, יש לסמן קודם את מקום החיתוך. ולכן, הפועלים יסמנו היטב את קווי החיתוך בקירות הבטון. גם כאשר רוצים ליצור חיתוך בתקרת הבטון- יש קודם צורך לסמן את מקום הניסור. ולכן- על הפועלים יהיה לעלות על סולם, ולסמן על התקרה את מקומות החיתוך. כאשר רוצים לנסר כמה חללים בתקרה, יש צורך לסמן את כולם.

סוגי להבים לניסור בטון.

בכל מסור לניסור בטון, יש אבקת יהלום. אולם יש מסורים בהם האבקה יבשה, ולעומתם יש מסורים בהם האבקה רטובה. לחיתוך קירות בטון בגודל 7 מטר, מומלץ להשתמש במסור שבדיסק יש אבקה רטובה. דיסק עם אבקה יבשה, אינו דורש תחזוקה במהלך העבודה. אולם כדי שיהיה ניתן לנסר עם דיסק שהאבקה בו רטובה, יש צורך לשמור כל הזמן על רטיבות במהלך העבודה. במהלך ניסור הבטון במסור היהלום, יש צורך להחליף כמה פעמים את דיסק החיתוך.

מה לובשים הפועלים שמנסרים את הבטון?

במהלך עבודות ניסור בטון, יש צורך ללבוש ציוד הגנה מיוחד. יש צורך לשים משקפיים מיוחדות. יש צורך לשים קסדה על הראש, וללבוש חליפת מגן. כדאי גם לשים מסיכת הגנה מפלסטיק קשיח על הפנים. לא מומלץ ללבוש בגדים קצרים במהלך העבודות. חשוב להקפיד שהשרוולים של החולצה יהיו קצרים, וכך גם שרוולי המכנסיים. במהלך העבודה, יש לנעול מגפיים מיוחדות.

איך מונעים משטח העבודה להתמלא באבקת בטון?

במהלך ניסור הבטון, יתפזר הרבה אבק בשטח. ולכן, מומלץ לכסות את הרצפה ואת שאר הקירות בסביבה ביריעות ניילון. חשוב גם לכסות את החלונות, כדי שהזכוכיות לא יתמלאו באבק הבטון. לאחר שביצעתם עבודות ניסור בטון בבית, תצטרכו להזמין חברת פוליש מקצועית. לא תמיד הניילונים נותנים הגנה מלאה מפני האבק. וגם בעת הסרת הניילונים, עלול להתפזר אבק הבטון ברחבי הבית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »
ביקוע בטון והריסת מבנים עם יהלומי

ביקוע בטון

אם אתם מחפשים שירות ביקוע בטון מקצועי ואמין, הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יהלומי המובילה בישראל, לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפרויקט

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך