לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

שיפוצים וניסור בטון

מחפשים דירה? אינכם צריכים לחפש את הדירה היוקרתית והחדשה ביותר. אפשר לקחת דירה ישנה, ולתת לה שיפוץ אדריכלי. וכך, תקבלו דירה מחודשת בעיצוב שאתם תבחרו. הרבה יותר זול ומשתלם לקנות דירה ישנה, ולהשקיע בשיפוץ יסודי. עלות השיפוץ- זולה לעומת העלות של רכישת דירת יוקרה. השיפוץ, משביח את ערך הדירה. לפעמים, הדירה תהיה שווה כמה מאות אלפי ₪ יותר לאחר השיפוץ.

ריצוף הדירה עם אריחי בטון.

ומה עם מרצפות הדירה? בשנים האחרונות, יותר ויותר משפחות מגלים שאפשר לרצף את הדירה עם אריחי בטון. ניתן לקבוע לאריחים אלו כל גודל שנרצה. יש 2 סוגים עיקריים של ריצוף בטון: אריחים של בטון מוחלק ואריחים של בטון מוטבע. רצפות מבטון עמידות ביותר, ולא יישברו או ייסדקו גם כשיפלו עליהם חפצים כבדים, כך שהשקעה בריצוף בטון הינה השקעה לטווח ארוך.  

יציקות בטון בתוך הבית.

חומר הבטון, חזק ועמיד יותר מחומר הגבס. ניתן ליצוק בתוך הבית מדרגות מבטון, שיהיו חזקות ועמידות יותר מאשר מדרגות מעץ או ברזל. אפשר ליצור עיצובים אדריכליים מרשימים של תקרת הבית באמצעות בטון. אם אתם גרים בקומה אחרונה, או שאתם בניין חד קומתי- תוכלו לנסר בגג הבטון פתחים. היופי של החללים הפתוחים בגג הבטון, הוא שקרני השמש חודרות דרכם, ואפשר לראות את השמים הכחולים והיפים. מומלץ לשים בפתחים אלו זכוכיות להגנה מפני קור וגשם.

איך יוצרים צבע וטקסטורה בבטון?

על מנת ליצור בטון צבעוני עם טקסטורה, יש להכניס את הפיגמנטים ואת המרקמים, בזמן שהבטון עדיין רטוב. אין סוף לגוונים ולטקסטורות שאפשר לתת לבטון. וכך, אפשר ליצור חיפויי קיר מדהימים, ומרצפות בעיצובים מיוחדים. אפשר ליצור אריחים מבטון, הנראים ממש כמו סלע חי או עץ טבעיגם לצבע האפור של הבטון יש יופי. אמנם, פחות מקובל לתת לקירות הבית צבע בטון אפור. אולם רצפות העשויות מבטון מוחלק, נראות לעיתים ממש כמו רצפות מגרניט פורצלן אפור.

שיפוץ לצורך התאמת הדירה לנכים.

כאשר בדירה מתגורר נכה על כיסא גלגלים- יש צורך להתאים את הדירה לצרכי הנכה. כאשר יש יציאה מהדירה אל הגינה, מומלץ לבנות רמפה מבטון. וכך, יכול המוגבל ברגליו לרדת עם כסא גלגלים אל הגינה. לפעמים- הדרך הנוחה ביותר בה יוכל המוגבל ברגליו להיכנס אל הדירה, היא באמצעות יצירת גשר בטון מהמדרכה אל תוך הסלון. כדי שהגשר יהיה חזק ביותר, מומלץ לבנותו מבטון. על מנת לבנות את הגשר, יש צורך לקבל אישור מיוחד מהרשות המקומית. לכן, בקשו ממתווכי דירות למכירה בקריות להציע לכם דירות ישנות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך