לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

עבודה מקצועית רק עם כלים מקצועיים

לכל תחום יש את הכלים המתאימים ואת האמצעים אשר בעזרתם ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר. כך זה בכל תחום. אם זה אפייה או בישול ואם זה שיפוצים ובנייה.
אם נתייחס לצורך של פריסת סיבים אופטיים, הרי שאת המשימה הזו חשוב לבצע באמצעים הכי מתאימים שיובילו לתוצאות מקצועיות ומדויקות. יש לעבוד בדייקנות רבה על מנת שאכן המלאכה תצלח. העבודה תיעשה תוך זמן קצר הודות לבחירה וההתאמה הנכונים של כלי העבודה מה שיקצרו את הזמן מצד אחד וידייקו את העבודה מצד שני.

מסור היהלום בתמונה

להבדיל ממצבים של פריסת סיבים אופטיים, יש מצבים רבים וסיטואציות שונות אשר בהם עולה צורך בביצוע שינויים שונים בבטון. 

זה קורה כאשר רוצים ליצור פתח חדש בקיר בטון, להוריד קיר, ליצור חלון או אפילו להסיר גרם מדרגות או עליית גג. מדובר בפעולות גדולות ומורכבות שמחייבות הרבה דיוק ומקצועיות. אז כאן יש את מסור היהלום. מסור היהלום זהו הכלי אשר בעזרתו ניתן להגיע לתוצאות מדויקות מאוד של ניסור שייעשה באופן מקצועי ממש, תוך זמן קצר בלי הרבה רעש ולכלוך. כפי שנוסיף ונפרט בהמשך.

מהם היתרונות של מסור היהלום?

מסור היהלום הוא כלי עתיר יתרונות המעניק לנו את המענה המושלם בכל צורך הכורך ניסור או חיתוך של בטון.
מדובר במסור חד וממוקד מאין כמותו. הוא מונע באמצעות מנוע רב עוצמה. הלהב של המסור מצופה בשבבי יהלום וזה מה למעשה עושה את המסור למה שהוא. חד ומדויק במיוחד.
היהלום הוא חומר שנחשב כחומר הכי חזק שיש לנו בטבע. זהו מינרל טבעי שאין כוח בעולם שיכול למעוך ולרסק אותו. כאשר היהלום העוצמתי הזה משולב במסור עוצמתי וחזק, הרי שהתוצאה היא ניסור מדויק מאוד, חד מאוד וכזה שמצליח לחדור כל חומר וכל סוג של בטון ואפילו הכי חזק והכי עוצמתי.

ניסור נקי ושקט

ניסור במסור יהלום זהו ניסור שנעשה בליווי זרם מים. המים סופחים אליהם את האבק וכך האזור נשאר נקי לגמרי. מעבר לכך הביצוע הוא כל כך מהיר כך שאין את הרעש המתמשך האופייני המלווה את זמני הקידוח בכלים הרגילים.

מקדח יהלום – מתי צריך את הביצועים שלו?

כאשר יש צורך בקידוח של חור בקיר בטון כמו בעת התקנת מזגן, התקנה של קמין או העברה של צינור פליטה של מייבש כביסה, הרי שצרים בסך הכול חור עגול אחד לא גדול ולא מורכב. אך גם במקרה כזה, יצירת החור בקיר הבטון עשוי להפוך לסיפור לא קל ולא פשוט.
קורה לא פעם שאנשים מנסים לבצע את החור המינורי הזה בכוחות עצמם והם מוצאים את עצמם מסתבכים מאוד. מקדח היהלום לעומת זאת מסוגל ליצור במהירות רבה את החור הרצוי, במיקום הרצוי, בלי לכלוך ובלי רעש מיותר. תוך שניות ספורות ממש יתקבל החור העגול והאסתטי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Picture of רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך