לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

שיפוצים קטנים שעושים הבדל גדול בבית

מי אמר שצריך להפוך את כל הבית כדי להגדיל אותו, לשנות אותו או להכניס יותר תאורה טבעית? ישנם שינויים קטנים שניתן לבצע בעיצוב הקיים של הבית, ולהפוך אותו לגדול ונעים יותר, בקלות. 

במאמר זה נסקור מספר סוגי שיפוצים קטנים (יחסית) שיכולים לעשות הבדל גדול במינימום הוצאה, יאללה בואו נצא לדרך.

ניסור מסתור כביסה

מסתור הכביסה נמצא בדרך כלל צמוד למטבח וביטולו יכול לאפשר לכם לנצל את החלל הקיים בבית בצורה טובה יותר. ביטול הקיר שבין המטבח ומסתור הכביסה יהפוך את המטבח שלכם להרבה יותר גדול ומואר. 

את ניסור מסתור הכביסה מבצעים בצורה פשוטה על ידי ניסור בטון מקצועי ולאחר מכן נדרש לשפץ את הקירות השבורים והרצפה, ובהתאם לעיצוב שהיה באזור הכביסה, יתכן שתידרשו לצבוע גם את החלל החדש שהצטרף למטבח. 

מטבח עם חלל גדול מעניק תחושה של מרחב, מקל על הבישול ועל ניהול הבית, הוא מפחית את תחושת העומס, ומאפשר סדר וארגון יעילים יותר. 

יצירת סלון עם חלל פתוח

יצירת אזור פתוח בכניסה לבית ובסלון מגדילה את תחושת המרחב ומכניסה אווירה נעימה ומזמינה. חיבור איזור הסלון והמטבח יחד עם מבואת הכניסה לבית יוצר איזור מרכזי גדול בו מתנהלים החיים היומיומיים בבית. מרחב כזה מאפשר לבני המשפחה לשהות יותר זמן ביחד בזמן שכל אחד עסוק בענייניו, וגם יוצר יותר הזדמנויות לבילוי משותף ולטיפוח הקרבה בין בני המשפחה.

מרחב פתוח מכניס אנרגיה חיובית לבית, והוא בדרך כלל הופך למרכז החיים של הבית ומקום שבו כל בני המשפחה אוהבים להיות.

הרחבת חלונות

חלונות גדולים יותר מכניסים יותר אור טבעי לתוך הבית, מה שיוצר תחושה של מרחב גדול יותר ואווירה טובה. אור טבעי ידוע בכך שהוא משפר את מצב הרוח, והוא גם יכול להשפיע על פחות שימוש בתאורה חשמלית ולחסוך בחשבון החשמל. כאשר החלונות גדולים יותר, כל חדר יראה גדול ומרווח יותר מאשר הוא בפועל, זה תורם רבות לעיצוב החדר ולחווית המגורים בו. על מנת להרחיב חלון בקיר חיצוני, ברוב המקרים ניסור הבטון יקרה מתוך הבית, אך במידה והגישה לחלון בעייתית, ייתכן והפרויקט ייעשה מבחוץ. אם אתם לא גרים בקומת קרקע, זה עלול לייקר את התהליך מכיוון שנצטרך ציוד מיוחד כמו רתמות, פיגומים להשכרה, ואפילו במת הרמה במקרים מסוימים.

חיבור המקלחת והשירותים 

חיבור המקלחת והשירותים יכול לשפר משמעותית את תחושת המרחב ואיכות החיים בבית. החיבור הזה הופך את המרחב הפרטי לרחב ידיים ומשדרג את נוחות המשתמשים. העיצוב המשולב מציע אפשרות ליצירת חלל אסתטי ומפנק. חיבור השירותים עם המקלחת הוא לרוב שיפוץ פשוט (יחסית) הכולל ניסור קיר, השלמת הרצפה או החלפתה, ושיפוץ האזורים על הקיר שנחשפו כתוצאה מהניסור.

בשורה התחתונה

שינוי קטן יכול לשנות את כל האווירה בבית, כך גם תיהנו מבית נעים יותר וגם תעלו את ערך הנכס שלכם. ניתן לבצע את השיפוצים שהצענו בתקציב יחסית נמוך ולפעמים לעשות חלק מהדברים בעצמכם. בכל מקרה אם אתם נכנסים לפרויקט כזה כדאי לבחור בחברת שיפוצים מקצועית שתדע לבצע את השינוי הרצוי במינימום תקציב ועם תוצאה נהדרת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך