לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

שיפוץ או הריסת בתים ישנים?

הנכס שלכם שווה הרבה מאוד כסף, לא משנה מה המצב שלו. כמובן שמבנה חדש הוא הרבה יותר נוח למגורים, אך האם אתם לוקחים בחשבון את כל העלויות של השיפוצים? שיפוץ או הריסת מבנה יכולה להיות שאלה מאוד מבלבלת, אבל אנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל הבלאגן. אז לפני מה אתם עומדים?

מהם השיקולים שלכם?

לפני שאתם אוכלים את עצמכם בשאלות קיומיות, תשאלו את עצמכם האם בכלל אתם מוכנים לעשות את הצעד הזה. שימו לב שיש הבדל בין לדבר ובין לעשות, ולעשות בתחום הדיור יכול להיות הרבה יותר מסובך ממה שאתם חושבים:

תקציב – פער המחירים בין שיפוץ ובין הריסה של מבנה משמעותיים. בעוד שלשפץ מבנה יכול לעלות מאות אלפי שקלים, כאשר אתם רוצים להרוס מבנה (והציפייה היא כמובן לבנות אחד חדש) תעלה לכם כמחיר של בניית מבנה חדש לא כולל עלויות הקרקע. לכן, עליכם לשים לב מהו התקציב שיש לכם להשקיע על שינוי זה.

סיבה – מה הסיבה שבגללה אתם רוצים לעשות שינוי בבית? האם סיבת השיפוץ היא לצורך השקעה, האם אתם מעוניינים להקים מבנה חדש גדול יותר וכך תוכלו להשכיר את המבנה שלכם. כאשר הדירה שלכם היא משופצת ככה הערך שלה עולה באופן משמעותי. 

תשתיות – אם אתם מעוניינים לשפץ את הבית אתם תרצו להחליף את הדברים הקריטיים במבנה כדי לאפשר אורח חיים נעים יותר. לרוב כאשר משפצים דירה או הורסים ובונים מבנה חדש נרצה לחדש את הצנרת, החלפת דוד שמש היא קריטית, חידוש חלונות ודלתות ובעצם לחדש את כל מה שיהפוך את השהות שלנו בבית לנעימה יותר. 

הריסת מבנים – איך זה עובד?

המטרה של הריסת מבנים היא כדי שבמקום נוכל להקים מבנה חדש. הריסה חייבת להתבצע בהתאם למקום, בהתאם למבנים הסמוכים ועל ידי בעל מקצוע אשר מוסמך לכך. רבות הפעמים בהם יזמים יפנו לבעלי דירות ויציעו להם להרוס את הבית שלהם ובתמורה לקבל מבנה חדש. אם אתם לא מתכננים השקעה ואתם אוהבים את המקום בו אתם גרים, שיפוץ מבנה יכול להיות הפיתרון המושלם עבורכם. וזכרו, הריסת מבנה היא פעולה הנדסית אשר אתם חייבים שמהנדס מומחה יפקח על התהליך, עליכם לקבל את כל האישורים הנדרשים. גם לשיפוץ מבנה יש צורך באישורים, אבל התהליך הבירוקרטי הינו פשוט יותר. 

איך מוצאים בעל מקצוע מתאים?

בין אם מדובר על הריסת מבנה ובין אם מדובר על שיפוץ מבנה עליכם לערוך סקר בו אתם בוחנים את כל האפשרויות שיש לכם. מהנדס בניין הוא זה שאחראי על הפיקוח של ההריסה ובניית תוכנית עבודה לצורך השיפוץ. מלבד לעלויות השיפוץ יש לקחת בחשבון את כל האישורים שאתם צריכים להנפיק, שגם לאישורים אלו יש את העלויות שלהם. עליכם למצוא את בעל המקצוע המתאים לאופן השיפוץ שלכם, שימו לב מה אתם מתכננים להחליף בבית. האם אתם מעוניינים להחליף את החלונות, האם תרצו להחליף דוד שמש או ריצוף חדש. 

המטרה שלכם היא לחדש את הבית באופן בו גם מבחוץ הוא יראה חדש וגם מבפנים הוא יעבוד כחדש. מבנים ישנים נוטים לקבל תקלות רבות, המטרה היא שגם תשתיות המבנה יחודשו וכך לא יהיה צורך להזעיק איש מקצוע כל פעם מחדש, אלא לפתור את התקלות מהשורש. עשו סקר שוק ובדקו את המחירים שיש בהתאם לשיפוץ אותו אתם רוצים לעשות או הריסת המבנה. אל תתפשרו על מקצועיות בעל המקצוע וניסיונו, מחיר נמוך הוא נורה אדומה עבורכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך