לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

ניסור בטון לפני שיקום מבנה

שיקום או שיפוץ של מבנה הוא שם כולל להרבה מאוד פעולות שנעשות במסגרתו ומתייחסות לחלקיו ולשלביו השונים של התהליך. ניסור בטון זו פעולה הכרחית במקרים רבים לפני התחלת שיקום ויש לבצעה באופן איכותי ומקצועי. במאמר הבא נסביר מהו ניסור בטון לפני שיקום מבנה ולמה הוא חשוב.

מהו ניסור בטון?

כפי שניתן להבין מהשם המפורש, ניסור בטון מתייחס לחיתוך חלקי מבנים אשר עשויים מבטון. בטון הוא חומר גלם חזק ויציב בעלת תכונות חיוביות רבות הקשורות לבנייה, ועל כן הוא אחד מחומרי הבנייה הפופולריים ביותר שיש. כאשר מעוניינים לשפץ או לשקם מבנה, עולה לא פעם הצורך להסיר חלקי בטון אשר קיימים כבר (למשל בשביל לפתוח חלל לחלון או דלת חדשה). ניסור בטון מתייחס אם כך לפעולה זאת, אשר נעשית באמצעות מסורים מיוחדים המורכבים ממנוע גדול יחסית ומגלגל שיניים המכיל שבבי יהלום. בזמן פעולת הניסור של הבטון נהוג להזרים מים על נקודת המפגש, על מנת לקרר את האזור שהתחמם מהחיכוך הרב ובשביל להקטין את הלכלוך שמייצרת פעולה זאת. 

כשהשיקום נכנס לתמונה

שיקום בטון עשוי להיקרא גם שיקום מבנים או שיקום בטונים) הוא מעין "מקרה פרטי" של שיפוץ מבנים. בעוד השיפוץ מיועד למטרות שונות, ובכללם גם ריענון אסתטי של המבנה או הרחבת המבנה הקיים, השיקום הוא אמצעי תחזוקתי יותר שמטרתו לחזק יסודות ולשפר תשתית ישנה. מומלץ לעשות אותו אחת לכמה שנים (סביבות עשרים עד שלושים שנה) ולעשות אותו מקיף ככל האפשר, לרבות איתור סדקים וחריצים קטנים בבטון, שעלולים להתרחב בהמשך. הליך שיקום בטון יכלול במקרים רבים גם ניסור בטון, על מנת להחליף חלקים נרחבים של בטון ישן וסדוק בחומר בנייה חדש ואיכותי.

סדר וארגון בראש 

לא צריך להיות קבלן שיקום בשביל להבין שקודם מנסרים בטון ורק אז משקמים, אולם כן צריך למצוא חברת שיקום מבנים איכותית ומקצועית על מנת לקבל הליך שיקום בטון מדויק ונקי. סדר וארגון הם ערכים חשובים מאוד בעבודה זאת, מכיוון שבין אם מדובר בהסרת בטון או חיפוי מבנים, הרבה לכלוך הולך ככל הנראה להיווצר ולהקשות על מהלך העבודה. גם התכנון הוא אלמנט מאוד משמעותי ולכן מומלץ לערב בתמונה קבלן שיקום בטון שעובד באופן מדויק לפי תוכנית סדורה וכתובה מראש ללא אלתורים.

רק עם הטובים ביותר

שיפוץ בטון הוא תהליך מעניין שמרתק להסתכל עליו. נוסף על כך הוא חשוב מאוד, ובפרט בישראל, בה בניינים ישנים מהווים לא פעם סכנה בטיחותית של ממש. לכן חובה להקדיש לניסור ולשיקום בטון את התקציב הראוי בזמן הנכון ולהסתייע רק בטובים ביותר בתחום. כך תובטח עבודה איכותית שתגלה את כל הסדקים והליקויים שהצטברו, ותבטיח מבנה יציב ושלם גם עבור הדורות הבאים.  

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך