לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

מה עושים כאשר יש בטון בצנרת הביוב?

זה קורה לא רק במבנים ישנים, אלא אפילו במבנים חדשים לגמרי שמקבלים מקבל"ן, סתימה בצנרת בגלל בטון, שאריות בנייה, פסולת שיפוצים של נכס ישן ועוד. כך או כך, תצטרכו לאתר איש מקצוע לפתיחת סתימה בביוב כתוצאה מהצטברות בטון. בואו נבין במי מסתייעים, מה השירות כולל ועוד. 

צינור הביוב הוא הצינור המוביל כל דבר, החל מהכיור, האמבטיה והשירותים ועד לקו הביוב הראשי המוביל אותו למתקן טיפול. אם אתם מבחינים כי יש בטון בצינור הביוב, עליכם לפנות בהקדם האפשרי לשירות של אינסטלטור מומלץ לפתיחת סתימה בביוב. שימו לב, לא כל האינסטלטורים יודעים כיצד לפתוח את סוגי הסתימות האלו. 

אינסטלטור מומלץ לפתיחת סתימת בטון בביוב 

אם מדובר בשירות של אינסטלטורים מומלצים לפתיחת סתימת בטון בביוב, הם יוכלו להסיר את הבטון ולתקן את הבעיה לפני שהיא תחמיר ותהפוך ליקרה יותר לתיקון. יש סיכוי סביר שהבעיה נגרמה עקב קו סדוק או שבור, או צינורות שהותקנו בצורה לא נכונה. 

כמו כן, ייתכן מאוד שמדובר בפסולת של בנייה, פסולת שיפוצים ועוד. בטון בצנרת הביוב זו תופעה שחוזרת על עצמה לא רק לאחר שיפוצים בנכס ישן, אלא גם בדירות חדשות מקבלן. לדאבוננו, יש אפילו שם לתופעה הזו, היא נקראת "פיגוע בנייה" בלשון העם. סתימת בטון בצנרת הביוב מאפשרת לכם להחזיר את הזרמת הנוזלים החופשית בצנרת האינסטלציה. ואם אתם מדברים על אינסטלציה, חובה לדבר על אינסטלטורים שמכירים כיצד לפתוח את הסתימות האלו. בואו נבין ממה מורכבת עבודתם. 

ממה מורכבת עבודתו של שרברב סתימת בטון בביוב?

מדובר בעבודה לא פשוטה, שלעיתים מצריכה פירוק של חלק נכבד מתשתיות הביוב. חשוב להבין, בטון הוא חומר בניין חזק ועמיד ביותר. ובשביל לנסר בטון צריך מסור יהלום – וזה לא הדבר הכי זול שיש. אבל זה הפתרון המושלם – ניתן להציץ כאן במחירון ניסור בטון שלנו. בפועל, זוהי גם בחירה חסכונית לפרויקטים רבים מכיוון שניתן להשתמש בבטון כדי לייצר מבנים בכל גודל. 

הבטון עשוי מלט פורטלנד, חול, חצץ, מים ותוספים אחרים, והופך לקשה באמצעות תהליך כימי הנקרא הידרציה. בגלל יציבותו, עמידותו וקלות העבודה שלו, בטון הפך לחומר הבנייה הפופולרי ביותר בעולם. ולא פעם, אינסטלטורים נאלצים להתמודד עם הסוגייה הזאת של פתיחת סתימה בביוב בגלל בטון. 

הכישורים שהשרברב צריך להפגין 

סתימת בטון בצנרת הביוב מצריכה כישורים מיוחדים מהשרברב, הוא חייב לדעת כיצד לעבוד עם בטון. אם למשל האינסטלטור יצטרך להרים ריצוף כדי להגיע לאזור הסתימה, הוא יהיה חייב להתמחות בסוגים שונים של מרצפות והשיטות לפרק אותן. 

למשל, כדי להבין כיצד לפרק רצפה, האינסטלטור יהיה צריך להכיר את האופן שבו המבנה בנוי, הוא יצטרך לדעת כיצד לסקור תרשימי בנייה שונים. צריכים אינסטלטור מומלץ לפתיחת סתימת בטון בביוב? כדאי מאוד לקבל המלצות על השרברב הנכון! מוזמנים כבר עכשיו ללחוץ לצורך הזמנת אינסטלטור מקצועי במהירות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך