לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

ניסור בטון בשלב עבודות שלד

ניסור בטון היא פרקטיקה שכיחה מאוד בפרויקטי שיפוץ ושיקום מבנים, אבל גם בתהליכי בנייה של מבנים חדשים ובעיקר בשלב עבודות השלד. בכדי להבין על הפרוצדורה של ניסור בטון בשלב עבודות שלד, נסביר תחילה מהן עבודות שלד ולאחר מכן נתאר כיצד משתלב ניסור הבטון בעבודות אלה.

מהן עבודות שלד?

עבודות שלד הן למעשה העבודות של בניית שלד המבנה, החל מסימון הקרקע הבתולית, קידוחי כלונסאות ובניית יסודות, דרך ביסוס המבנה והרצפה ועד קירות המבנה, מחיצות הפנים והתקרה. למעשה, בתום השלב של עבודות השלד ניתן לראות מול העיניים את המבנה בתצורתו הסופית לפני גמר. עבור אנשי מקצוע רבים, ההגדרה היותר פרקטית של עבודות שלד היא השלב של עבודות הבטון ואכן עבודות השלד הן בעיקרן עבודות בטון במהלכן מבוצעת עבודת טפסנות רבה ויציקת בטון לטובת הרצפה, הקירות והתקרה של המבנה.

מדוע נדרש ניסור בטון בשלב עבודות שלד?

ובכן, במצב אופטימלי קירות הבטון ומשטחי הבטון בכלל, אמורים להיבנות בדיוק על פי תכנית הבנייה המקורית ואותה תכנית בנייה אמורה לכלול בדיוק את מה שאנחנו רוצים לקבל בסופו של תהליך הבנייה. אלא שמצב אופטימלי זה לא מצב שכיח בענף הבנייה וכמעט תמיד ישנם מקרים בהם אנו רוצים לתקן תוך כדי תנועה. הצורך לתקן יכול לנבוע מטעות בתהליך הבנייה בפועל או בשינויים שאנו רוצים לשלב בתכנית הבנייה. בשני המקרים, יש צורך לבצע שינויים במשטחי בטון שכבר נוצקו ואת זה ניתן לבצע באמצעות ניסור בטון. כך למשל, אם תוך כדי בניה מתברר לנו ש"שכחנו" ליצור מפתח חלון באחד החדרים כפי שמופיע בתכנית הבנייה, נוכל להסדיר את העניין באמצעות ניסור בטון ופתיחת המפתח הנדרש. לחילופין, אם תוך כדי תנועה התברר לנו שמפתחי החלון או הדלת שנקבעו בתכנית הבנייה אינם מספיקים, נוכל לשנות את התכנית, כמובן באישור מהנדס ואישור הרשויות, ולבצע ניסור בטון על מנת להוסיף מפתחים על פי הצורך.

מי מבצע את הניסור?

ניסור בטון בשלב עבודות שלד מבוצע באמצעות חברות וגורמים מקצועיים המתמחים בתחום הספציפי של ניסור בטון. תחום זה דורש התמחות מהסיבה הפשוטה שמדובר בניסור מורכב מאוד שחייב להתבצע בצורה מאוד מדויקת. הבטון הוא חומר חזק שקשה מאוד לנסר אותו או לשנות בכלל את התצורה המבנית שלו. ככזה, לא ניתן לגשת למשימת הניסור שלו ביד חופשית ויש צורך בציוד מיוחד שמקובע ומעוגן ויודע לבצע את הניסור בתוואי מדויק מאוד מבלי להיות מושפע מהלחצים המופעים מקיר הבטון. המדובר בציוד מקצועי וייעודי ובידע מקצועי סביב השימוש בציוד זה סביב כל משימה. את הציוד הזה ואת הידע הזה אפשר למצוא אצל גורמים מקצועיים המתמחים בניסור בטון, ובין היתר מציעים גם את השירות של ניסור בטון בשלב עבודות שלד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך