לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

ניקיון לאחר קידוחי בטון בבית

שיפוץ או בניית בית חדש משאירים אחריהם המון אבק, לכלוך ושאריות של חומרים אחרים כמו רובה או דבקים חזקים. בדיוק כשחשבתם שהעבודה נגמרה, אתם מגלים שעבודת הניקיון רק החלה ועליכם ליישר קו ולהחזיר את הבית למצבו הנקי. מכיוון שתהליך הניקיון עשוי להיות מאתגר, במיוחד לאחר תקופת השיפוצים או הבנייה הארוכה, שכירת שירותי ניקיון תהיה בחירה טובה: חברה מקצועית תגרום לבית שלכם לנצנץ מבלי שאתם תצטרכו לנקוף אצבע!

יש אבק מקידוחי בטון בבית – מה עושים?

תהליכי שיפוץ ובניה כוללים קידוחי בטון רבים, מה שגורם להשארת אבק בטון מאחור. האבק לא רק גורם למראה מלוכלך, אלא שהוא גם מסוכן לבריאות אם נשאר באוויר לאורך זמן. זו הסיבה שחשוב לבחור בחברה לניקיון דירות שמנוסה בניקיון בתים לאחר בניה ושיפוץ ויכולה לבצע את העבודה ביעילות, מקצועיות ובמהירות יחסית.

ניקיון הדירה צריך להתחיל מיד עם סיום השיפוץ או הבניה

ככל שפונים מהר יותר למשימה, כך ניקיון האבק יתבצע בצורה יותר יעילה. דרך טובה להתחיל היא באמצעות ניגוב של כל המשטחים הגלויים מלמעלה למטה. בדרך זו, כל אבק הבנייה ייפול על הרצפה ואפשר יהיה לשאוב אותו אחר כך. לא לשכוח לנקות גם את הקירות ואת דלתות הארונות, כמו גם את המדפים במטבח ובחדרים. הגיעו לכל הפינות הנסתרות בבית שלכם בעת הניקיון וכך תימנעו מהפתעות מיותרות.

כמו כן, כתוצאה מהקידוח נוצר כמויות אבק גדולות בבית והם יכולות להצטבר במקומות כמו הספות והמיטות, אז מצאנו לכם מדריך לזה: ניקוי ספות באופן עצמאי

מציאת חומרי הניקוי הנכונים

חומרים לא מתאימים עשויים לגרום לנזק. לכן, נסו למצוא את חומרי הניקוי הטובים ביותר עבור כל משטח שאתם מנקים. כמו כן, הקפידו להשתמש במטלית לחה או יבשה בהתאם למשטח, כדי שלא לגרום לשריטות או להסיר את הצבע מהקיר. מומלץ לקרוא את ההוראות שעל האריזה כדי להבטיח שאינכם עושים טעות. 

שאיבת האבק על ידי שואב תעשייתי

קחו בחשבון שהאבק נמצא גם בוילונות ובריפודים, במושבים ובכריות ולכן יש צורך לשאוב כל רהיט באופן פרטני כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. בפעמים רבות תצטרכו לשאוב את האבק פעמיים כדי לקבל את האפקט הרצוי. במהלך הניקיון כדאי שלא לשכוח לנקות גם מאווררים ומסננים, שכן התעלמות מהם יכולה לגרום לאבק הבטון להתפשט בבית ואף להוביל לתגובות אלרגיות בעתיד.

חברה לניקיון דירות יודעת בדיוק כיצד לנקות אבק בטון לאחר בנייה או שיפוץ ויש לה צוות מקצועי, ציוד ייעודי ודרכים טובות ומקצועיות לנקות אבק. לאחר תקופה כל כך עמוסה של בנייה ושיפוצים, קחו לכם רגע, והשאירו את מלאכת הניקיון לחברת ניקיון מנוסה.

נכתב באדיבות אינטר אחזקת מבנים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך