לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

כלי עבודה שכל חברת בנייה משתמשת בהם

חברות בנייה המבצעות פרוייקטים גדולים נזקקות לציוד כבד רב.

ככל שהציוד שברשותן גדול ועשוי לתת מענה לדרישות שמעמיד בפניהן הפרוייקט, כך, בהתאמה, גוברת היכולת שלהם לבצע את העבודה באמצעות המשאבים הקיימים אצלה.

חברות בנייה מעדיפות, כמובן, לרכוש את הציוד הכבד אצל חברה, המספקת להם גם שירות טכני של תחזוקה, אספקת חלפים ומענה לצרכים שונים המתעוררים במהלך העבודה.

חברה המציעה כלי עבודה ייעודיים (וייחודיים) שכל חברת בנייה משתמשת בהם נתפסת על ידי הלקוחות שלה כחברה מועדפת לאספקתם. 

מדובר בכלים רבים ובהם: מערבלי בטון, משאבות בטון, פטישי חציבה,  מנופים, ציוד ואביזרים לקידוחים עמוקים, גנרטורים, עמודי תאורה (מה שמאפשר לחברות לנצל גם את שעות החשכה לעבודות), קומפרסורים, תבניות יציקה מוכנות, משאבות חול, מנוף משאית,  מדחסי אוויר, מגרסות ונפות ועוד.

חציבה בסלע קיומנו…

חברות בנייה נדרשות, לא אחת, לבצע עבודות בתוך קרקע סלעית, לכן הציוד צריך להיות מותאם לעבודה בסוג קרקע המערים קושי רב.

מדובר בציוד שהפעלתו מחייבת ידע, ניסיון, מיומנות ויותר מכל יכולת לבצע עבודה בכל תנאי מזג האוויר ובכל מתארי שטח. 

היתרון של רכישת ציוד מחברה שמעמידה לרשות לקוחותיה אפשרות שכירת ציוד, לרבות רכישה של ציוד יד שנייה, מערך שלם של תחזוקה, ייעוץ שוטף ומעטפת גדולה של אנשי מקצוע בא לידי ביטוי בפרוייקטים מאתגרים המחייבים את החברה להימתח עד קצה יכולותיה- הן מבחינת ציוד והן מבחינת כוח אדם. 

מוסך מרכזי, מחסן טכני, חלפים ועובדים אשר שירות לקוחות אינו רק שם של מחלקה בה הם עובדים אלא חלק בלתי נפרד מתפיסתם את מהות העבודה שלהם, וזאת מתוך ראיית הלקוח כמשאב החיוני ביותר של החברה, נותנים ללקוחות גב מכל הבחינות- הן מבחינת איכות הכלים ובטיחותם והן מבחינת השירות. 

כל מאמץ אפשרי, כל משאב נדרש

 הנחת העבודה הבסיסית של חברת בנייה מקצועית ומנוסה היא שייתכנו מצבים שבהם יידרש חלק חילוף חשוב חיוני להמשך העבודה, אשר העדרו עלול לגרום להשבתתה. כאשר רוכשים ציוד אצל חברה שמספקת חלקים כאלה, קל וחומר כאשר החברה עצמה היא המבצעת את העבודה בכלים שלה, מוסר מראש החשש כי בקרות מקרה כזה תתרחש בהכרח השבתה. 

חשוב לדעת כי ציוד כבד מחייב תחזוקה שוטפת היות שככל שהכלים עובדים זמן רב יותר כך בהכרח ניכרים בהם אותות של בלאי.

גם כאשר הם עשויים חומר קשיח חשוב להקפיד על תחזוקתם כנדרש- ניקוי, שימון, גירוז ועוד.

ציוד כבד נדרש להיות בעל תווי תקן איכות ובטיחות מחמירים ומחייבים ועל הרוכשים אותם לוודא זאת.

כמי שחלה עליו אחריות כבדה על שלומם וביטחונם של עובדיו, על בעלים של כל חברה לבדוק, לברר ולוודא כי הציוד שרכש אכן עומד בתווי התקן וכי עובדיו נוקטים בכל אמצעי הזהירות הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך