לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

עבודה בגובה

איך מבצעים עבודות ניסור וקידוח בגובה

על מנת לבנות ולהתקין תשתיות שונות ברחבי הארץ, בין אם מדובר במבנים, מסילות ברזל, כבישים, צינורות מים, מערכות חשמל או כל דבר אחר, יש צורך לא פעם לפנות מהשטח דברים שעלולים להפריע, לא פעם צריך להסיר אותם באופן מלא ויש מקרים רבים בהם צריך להסיר חלק מהם, בין אם זה דרך ניסור או בכל דרך אחרת. 

על מנת לבצע עבודות ניסור או קידוח בטון וחומרים אחרים, יש לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה בכך. חברה שמעסיקה צוות מנוסה ומחזיקה בציוד הנדרש, בין אם זה בשביל לבצע ניסור וקידוח על פני הקרקע, ובין אם מדובר בביצוע עבודה בגבוה, במקרה ויש צורך בכך. מדובר בחלק בלתי נמנע מתהליך הפרויקט, שכן בלעדיו אי אפשר יהיה להתקדם הלאה בבנייה. 

עבודות ניסור וקידוח בטון, מתבצעות כאמור בתנאי שטח מגוונים ובמצבים שונים. הם יכולים להתבצע כאשר המדינה או רשות מקומית מבקשת להניח תשתית מסוימת ואז יש צורך לפנות את הדרך, בשביל שיהיה ניתן להתקין את אותה תשתית, או כשיש צורך לבצע שינוי בתשתית או מבנה קיימים. למשל, אם ישנה חומת בטון מעל או מתחת לפני השטח, ורוצים להעביר דרכה צינור, אזי שיש צורך לקדוח חור לשם כך. מן הסתם, רק חברה מקצועית תוכל לבצע זאת. 

כאמור, גם במקרים של עבודות פרטיות, נידרש להזמין חברות שמתמחות בשירותי ניסור וקידוח בטון. בין אם זה כשרוצים לבנות מבנה מאפס ויש צורך להכין את היסודות או חלקים אחרים במבנה, ובין אם זה כאשר משפצים מבנה, ורוצים לבצע שינוי בקיר בטון כזה או אחר. 

כיצד מבצעים את העבודה בצורה נכונה

סקירה של המקום – בשלב הראשון החברה תשלח צוות מקצועי שיבדוק את המקום, יסקור אותה בעיניים של אנשי מקצוע, כך שהם ידעו כיצד לגשת אל תהליך העבודה בצורה נכונה. 

תוכנית עבודה – לאחר מכן הם יחליטו על תוכנית עבודה. בין היתר, באילו כלים יידרשו להשתמש, היכן בדיוק לבצע את הקידוח או את הניסור, כיצד לפנות את השטח מאנשים, ציוד או כל דבר אחר שיכול להפריע. כמו כן ייקבע מועד לתחילת העבודה ויוודאו שכל התנאים בשלים לכך. 

בטיחות – חלק מהותי בתהליך העבודה הוא כל מה שקשור לבטיחות העובדים ושאר האנשים שנמצאים במקום. במקרים מסוימים יהיה צורך לסגור את המקום, על מנת שלא ייכנסו לשם גורמים לא מורשים ולא ייווצר נזק משמעותי רחב יותר, לאנשים או לציוד. 

ביצוע העבודה בפועל – בשלב הזה יתחילו לבצע את העבודה בהתאם לתוכנית, כאשר בסיומה של העבודה, תתבצע בדיקה מקיפה של המקום, האם הכל בוצע כמו שצריך, האם ניתן להמשיך בתהליך העבודה וכן, ידאגו לפנות את כל הפסולת שנוצרה בעת תהליך הניסור או הקידוח. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »
ביקוע בטון והריסת מבנים עם יהלומי

ביקוע בטון

אם אתם מחפשים שירות ביקוע בטון מקצועי ואמין, הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יהלומי המובילה בישראל, לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפרויקט

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך