לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

מה הקשר בין ניסור בטון לתמ"א 38 ?

בטון מאז ומתמיד היה חלק מתהליך הבניה של בניין, ולכן הוא גם חלק מתהליך השיפוץ או ההריסה של בניין במסגרת פרויקט תמ"א 38.  מאחר ובכל פרויקט נעשה שימוש בסוג אחר של בטון, ציוד באיכות גבוהה לניסור הבטון הוא חשוב ביותר להצלחת הפרויקט. 

כדי שתכירו את כל האפשרויות, הבאנו לכם סוגים שונים של ניסור בטון שהם חשובים לפרויקט ההריסה או הבנייה של הבניין שלכם.  

חשיבות ניסור בטון מקצועי 

בכל פרויקט בנייה נעשה שימוש בחומרים בעלי צפיפות גבוהה שדורשים ציוד ניסור מיוחד. זה נכון בעיקר כאשר מדובר בבטון שהוא חומר בעל צפיפות גבוהה במיוחד. 

עבודה מקצועית ושימוש בציוד המתאים והדרוש לניסור בבטון, בין אם מדובר בבטון רגיל או בטון מזויין, מאפשר עבודה יעילה ומהירה יותר, ללא תקלות ותיקונים שיעלו לכם ולקבלן כסף. 

ניסור בטון ידני 

ניסור בטון ידני מאפשר חיתוך מדויק של הבטון לפי המידות הדרושות, מבלי להידרש לתיקונים מיותרים או יקרים בהמשך. 

התוצאה של חיתוך לא נכון או לא מדויק של בטון היא עיכובים משמעותיים בתהליך השיפוץ או הבנייה מאחר והבטון נחתך במידות הלא נכונות ולא ניתן להתאים אותו למקומו או להסיר אותו כמו שצריך. במקרים כאלה, מאחר והבטון הוא הבסיס לבניה, עיכוב במיקום הבטון מעכב את כל שאר השלבים והתהליכים של הבניה. 

לכן, מומלץ לוודא שהקבלן שלכם עובד עם חברת ניסור בטון שיודעת להשתמש בניסור ידני. 

ניסור קיר בטון 

כאשר מדובר בתהליך של פינוי בינוי במסגרת פרויקט תמ"א 38, תהליך הבניה של הבניין דורש הקמת קירות בטון עבים שיתמכו בבניין ויבודדו את הרעשים בדירה החדשה שלכם. 

ניסור קיר בטון בשיטה המתאימה ועם הכלים המתאימים נדרש כדי לוודא שהקירות לא ייצאו עקומים או מכוערים וישפיעו על המראה הכללי של הבניין החדש שלכם. 

זהו תפקידו של מפקח הבניה לוודא שעבודת הבניה נעשית בצורה נכונה שלא תפגע במראה הבניין שלכם. 

ניסור בטון לגימורים מושלמים

 החשיבות של ניסור בטון מדויק היא משמעותית בסוף פרויקט הבנייה, בשלב הגימורים בבניין ובדירה שלכם, בדיוק כמו שהיא חשובה בתחילת הפרויקט. רצפת בטון לא חלקה או קירות לא ישרים מעידים על עבודה חובבנית של ניסור בטון שמשפיעה לרעה על ערך הנכס שלכם. 

שימוש במסור יהלום לניסור הבטון יאפשר לקבל גימורים מושלמים וחלקים שיהיו נעימים לעין ויתרמו למראה הנאה של הבניין והבית שלכם. 

ניסור בטון הוא חלק בלתי נפרד מכל פרויקט תמ"א 38, בין אם מדובר בשיפוץ הבניין או בהריסה שלו ובניה שלו מחדש. לכן, מומלץ לוודא שחברת ניסור הבטון שמבצעת את העבודות היא חברה מקצועית ומנוסה ושיש לה את הידע והכלים המתאימים לבצע את עבודות הניסור מבלי לפגוע באיכות החיים שלכם.  

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »
ביקוע בטון והריסת מבנים עם יהלומי

ביקוע בטון

אם אתם מחפשים שירות ביקוע בטון מקצועי ואמין, הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יהלומי המובילה בישראל, לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפרויקט

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך