לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

עושים מייק אובר לדירה? מתחילים מניסור בטון

שיפוץ דירה לכל צורך – להשקעה, להשכרה או למגורים – כרוך לעיתים קרובות בהפיכת הדירה למודרנית, מבחינת סידור חללי המגורים או גודלם. ניסור בבטון יכול בהחלט לסייע

הגדלת חללים בדירה קיימת מחייבת לרוב שבירת קירות ופתיחת מעברים חדשים בדירה.

בעבר היה נהוג לקחת פטיש קונגו ולשבור קירות, אבל כיום, קבלני שיפוצים מקצועיים משתמשים לעיתים קרובות במסור לשם ניסור בטון – מבלוקים ועד עמודים וקורות.

כמובן שכל ניסור בבטון בדירה מחייב ייעוץ ואישורים של קונסטרוקטור, וזאת כדי להבטיח ששום קיר לא ייפול והשלד של הדירה לא ייחלש.

מאוד יכול להיות שהמהנדס יאשר לכם לחתוך קורות או להסיר עמודים בתנאי שתוך כדי התהליך יבוצעו תומכות מתאימות וייבנו תמוכות קבועות חדשות.

מצד שני, מרגע שקיבלתם אישור לבצע את השינויים שאתם מבקשים, אתם אכן יכולים להשתמש בניסור בטון כדי לקצר את תהליך השיפוצים ולקבל תוצאה חלקה וטובה – במהירות.

מהם היתרונות של ניסור בבטון?

עבודה חלקה

היתרון הגדול ביותר של ניסור בבטון הוא שהוא מאפשר פתיחה ישרה וחלקה של כל פתח.

נניח שפתחתם מפתח לדלת: לאחר ניסור תוכלו להתאים בקלות משקוף עיוור ודלת, בשעה ששימוש בקונגו יחייב יישור והחלקה של המפתח.

אם נניח שקניתם דירה גדולה בעיר ותיקה כמו רמת גן למשל, תוכלו לחלק אותה מחדש כך שתתאים לשותפים או אפילו ליותר מאשר דירה אחת: ניסור קירות פנימיים יאפשר לכם לחלק מחדש את הדירה בקלות, גם בעזרת בניה קלה. שבירת קירות תחייב החלקות, טיוחים ועוד.

עבודה מהירה

יתרון נוסף של ניסור בבטון וקידוח יהלום הוא מהירות העבודה: ביום אחד או יומיים תוכלו ל"רוקן" דירה שלמה מכל הקירות הפנימיים. שבירת קירות תחייב עבודה איטית יותר, רועשת ומלכלכת מאוד.

עבודה נקייה

ניסור בבטון מבוסס על עבודה עם מים, לספיגת ואיסוף האבק ולכן הוא גם פחות מלכלך.

אמת, העבודה מחייבת חיבור למים ומשאבה מתאימה וניקוזים מתאימים (ואפילו בדירות ישנות ברמת גן זה לא צריך להיות בעיה), אבל מעבר לכך, העבודה עצמה נקייה יותר – במיוחד כלפי השכנים.

האם צריך להכין את
השטח לפני ביצוע ניסור בבטון?

את ההנחיות המדויקות תקבלו מבעלי המקצוע שתשכרו לצורך העבודה.

מה שכן, בדקו אילו צינורות והתקנים עוברים בקירות או בריצופים שאתם מעוניינים לחתוך. מאוד יכול להיות, שבדירות או בבתים ישנים תצטרכו "לנחש" מה עובר איפה: תוכניות הבניה המקוריות עלולות לא להתאים לנעשה בשטח, במיוחד אם נעשו תוספות בניה בבניין או שיפוצים, בעבר.

לסיכום: ניסור בבטון יכול להיות כלי מעולה למשפצים, לחלוקה מחדש של חללים, לפתיחת מפתחים ועוד.

חשוב מאוד להתייעץ עם מהנדס בניין (קונסטרוקטור) לפני כל פעולה שכזו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »
ביקוע בטון והריסת מבנים עם יהלומי

ביקוע בטון

אם אתם מחפשים שירות ביקוע בטון מקצועי ואמין, הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יהלומי המובילה בישראל, לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפרויקט

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך