לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

מהו קונסטרוקטור?

קבלו את המחיר הטוב ביותר עבור הפרויקט שלכם תוך דקות.

מגיעים תוך 48 שעות

שירות בפריסה ארצית

המחירים הטובים בישראל

עמידה מדויקת בלו״ז מוגדר

מאות לקוחות ממליצים

קבלן ניסור בטון

קונסטרוקטור

מהו קונסטרוקטור?
ואיך בוחרים אחד?

אם הגעתם עד כאן, איחוליי. הרי לבטח אתם עומדים בפני עבודה קריטית המחייבת אתכם לקונסטרוקטור. אם תחת ידכם עבודת שיפוץ בדירה פרטית ובין אם אתם לקראת בנייה גדולה של בית רחב אשר מחייב אתכם בשירות הקונסטרוקטור, אתם לקראת בחירה שחשוב שתהיו מודעים למה היא ומה השירות שהוא נותן. שכן תפקידו מכריע ומשמעותו האחריות שהוא נותן עבור חוזק המבנה שלכם.

מהו קונסטרוקטור?

מאחורי המילה המפוצצת, עומד תפקיד חשוב בכל שינוי במבנה קיים או בתחילתו של מבנה חדש, בתרגום חופשי מדובר במהנדס בנייה המתמחה בקונסטרוקציה.

תפקידו של הקונסטרוקטור הוא להביא לידי ביטוי את תכנון האדריכל האחראי על הבנייה באופן מעשי.

בשונה מתפקידו של האדריכל אשר מתכנן את הבית לפי בקשתו של הלקוח לפי תכנונים של נוחות ונגישות. תפקידו של מהנדס הבנייה הוא לשמור על בנייה חזקה של אותו תכנון מוקדם, הכולל מיקום העמודים, עובי הבטון, כמות הברזלים בקונסטרוקציה ובכלל לשמור על מבנה חזק ועמיד.

אותה הקפדה אנו נקבל גם בעת שימוש במבנה קיים אשר אנו משפצים או מוסיפים לו יחידה נוספת. תפקידו של הקונסטרוקטור הוא להביא לידי ביטוי את יכולות התכנון שלו על מנת למנוע עומס אשר יפגע בתשתיות הקיימות ולהיות אחראי על כל תכנון השיפוץ במבנה.

במהלך העבודה ישמש הקונסטרוקטור כ"מנהל כללי" אשר יפקח על עבודות הבנייה במקרים ספציפיים כגון: יציקה, עימוד וכדו' על מנת לפקח כראוי על עבודת הקבלן שלא יסטה מהתוכנית של המהנדס ויגרור אחריו ליקויי בנייה שיעצרו את עבודות האתר.

אז איך בוחרים קונסטרוקטור?

טרם הזמנת קונסטרוקטור עבור העבודה שלכם, יש מספר פרמטרים חשובים שיסייעו בידכם לבחור את האדם הנכון לעבודה הנכונה.

  • רישיון טרם הניסיון- בחירת קונסטרוקטור עבור העבודה שלכם היא קריטית שלמות העבודה והיא קריטית עבור חוזק המבנה שלכם וככזאת אסור בשום אופן לזלזל בתפקידו של המהנדס. קונסטרוקטור ללא רישיון הוא כרכב ללא בלמים. ההשלכות לבחירת קונסטרוקטור ללא רישיון מתאים יכולות להיות הרסניות ומסוכנות אשר יגררו אחריהם נזק בלתי הפיך. לא מתפשרים! קונסטרוקטור בוחרים אך ורק עם רישיון מתאים, המתאים לצרכי העבודה וודאו שהוא בתוקף.

 

  • ניסיון ערך עליון- ניסיונו של הקונסטרוקטור הוא חשוב לתפקוד העבודה ולרמת ביצוע העבודה. שכן קונסטרוקטור בעל ניסיון יכול להתמודד מול קשיים וכשלים ולמצא את הדרכים הנכונות לפטרון בעיות, דבר אשר משליך על מהירות העבודה

 

  • המלצות- חשוב לבדוק טרם ההזמנה, את ביצועי העבודה של הקונסטרוקטור לבדוק מול לקוחות העבר את הלך העבודה ואת ביצועה לאחר העבודה: האם המבנים באמת עמידים וכדו' כך תוכלו לקבל החלטות טובות יותר עבור הקונסטרוקטור אותו אתם מזמינים

 חשוב לדעת! הכשרת הקונסטרוקטור היא בעלת כמה שלבים וכמה רמות ביצוע. וודאו    שהקונסטרוקטור אותו אתם מזמינים עבר את ההכשרה הנכונה למבנה בו מתבצעת העבודה ולגודל העבודה.

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

עמודים

רוצה לדעת מחירים?

עוד באותו נושא

הביקורות שלנו מגוגל
אין על השירות של יהלומי אחלה רפי שבעולם , שירות , מקצוענות , עמידה בזמנים , מתקתקים עבודה ,אחלה צוות
שלמה ק
שלמה ק
13:13 10 Aug 22
שירות מקצועי ואמין עמידה בזמנים הייתי מאוד מרוצה ממליץ בחום
Tal Levy
Tal Levy
19:47 23 May 22
הזמנתי את רפי דרך האינטרנט לטובת חיתוך 15 פתחים של חלונות באתר בנייה, רפי והצוות שלו נתנו לנו שירות יוצא מן הכלל - במחיר הכי טוב שקיבלתי ובאמת תודה על הכל. תומר.
תומר
תומר
18:26 14 Jul 21
מומלצים בחום צוות מקצועי ברמה גבוהה אנשים טובים שירות מהיר אדיב ומקצועי ממליץ בחום למי שרוצה ראש שקט ובטוח !בהצלחה .
נוריאל כהן
נוריאל כהן
07:32 09 Mar 21
מקצוענים מאד. שירות מכל הלב.הזמנתי שירות לבית כנסת והתחשבו, ולמרות שהיו כמה דברים שלא הופיעו בהצע"מ עשו מכל הלב בנדיבותעבודה מדויקת ואיכותית מאד מאד.
שירות מעולה, ועבודה מדוייקת... תודה לצוות יהלומי ניסור בטון
Ori Argaman
Ori Argaman
19:44 23 Sep 20
js_loader
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לחצו

לחצו על הכפתור ומלאו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר עם הצעת מחיר אטרקטיבית עבורכם

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך