לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

קירוי מבנים ע״י סנטף ושימושים נוספים

לפני שנתחיל לדבר על קירוי מבנים על ידי סנטף חשוב לנו שתבינו מה זה בכלל סנטף ואיך החומר עם השם המוזר הזה נהיה לכל כך נפוץ בענף הבניה. למעשה הסנטף הוא לוח גלי העשוי מחומר שנקרא פוליקרבונט. בלי להיכנס יותר מידי לכימיה נגיד רק שפוליקרבונט זה בעצם פלסטיק משודרג.

מה מיוחד בסנטף

התרכובת הכימית הייחודית של הסנטף מאפשרת לו להיות חומר גלם וורסטילי שאפשר להשתמש בו למטרות רבות, תהליך הייצור של סנטף הוא זול ומהיר, אך מעל הכול נוח לעבוד איתו. כל אלו הופכים את לוחות הסנטף לבחירה מועדפת על ידי אנשי תעשיית הבניה בישראל ובעולם.

בואו ונעבור על כמה מהתכונות העיקריות של הסנטף כדי שנוכל להבין את הייחודיות של חומר הגלם הזה.

  • חסימה מלאה של קרני UV
  • עמידות בפני אש על פי התקנים המחמירים בעולם
  • קל במשקלו
  • בעל עמידות לכל תנאי מזג האוויר
  • רמת שקיפות המאפשרת ל90% מקרני האור לעבור (זה אפילו יותר מזכוכית!)
  • עמידות בפני חום וקור
  • לא מאפשר למים ולנוזלים לחדור
  • אפשרויות עיצוב בלתי נגמרות
  • מחזיק מעמד לאורך שנים

התכונות הללו הן הלו שהפכו את הסנטף לחומר הגלם הפופולרי שהוא היום. אם אתם חושבים שמשתמשים בלוחות הסנטף רק לקירוי פרגולות, אתם טועים ובחלק הבא נראה לכם שימושים מפתיעים בסנטף.

לא רק קירוי מבנים עם סנטף

הסנטף הוא כבר חלק בלתי נפרד מחיינו שאנחנו אפילו לא יודעים שהוא נמצא בכל כך הרבה חפצים ומקומות סביבנו. בענף הבנייה הסנטף הוא כבר מזמן שם נרדף לקירוי מבנים איכותי, משתמשים בו לכל דבר, החל באטימה של פרגולות, דרך קירוי חממות וקירוי של אצטדיונים ומבני ציבור ועד לפתחי תאורה במבנים תעשייתיים.

אבל תעשיות נוספות למדו כבר כי הסנטף הוא הרבה יותר מרק קירוי מבנים. למשל בתעשיית הרכב מייצרים דלתות נשלפות לרכבי יוקרה מלוחות פוליקרבונט ואפילו בענף ייצור הפלאפונים הפך חומר הגלם הזה לפופולרי ולמשל מכישיר סמסונג נוהגים להשתמש בו באופן תדיר בייצור המכשירים שלהם.

תכונות הבידוד והאיטום הנפלאות של הסנטף הפכו אותו לחומר שימושי גם בעבור ייצור של צינורות, פרופילים ומוטות לענף הבנייה. אך גם ייצור של מסכות הגנה, מארזי לחומרים רגישים, מארזי מחשבים ושלטי ענק. וכל זה בלי שנדבר על אחד השימושים הנפוצים שהוא ייצור תקליטורים.

הסנטף מגיע במנעד צבעים רחב – החל משקוף, דרך כחול ועד ירוק. זכרו כי לוחות סנטף לא שקופים ימנעו מכחמישה אחוזים מקרני האור לחדור. התקנה של סנטף היא פשוטה ואפשרית עם שימוש בדבקים, סיליקון וחומרי איטום לנקודות החיבור של הלוחות. אז לא משנה מה הסיבה שאתם מחפשים אחר לוחות סנטף, חשוב שתמצאו מקום שמספק לכם את הלוחות בגדלים הרצויים לכם ובקשו לבדוק כי המקום גם מספק לכם אחריות על לוחות הסנטף. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך