לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

ניסור גג בטון לצורך חידוש

יציקת בטון יכולה להיות עמידה מאוד, לאורך שנים. אך לעיתים נדרשת פעולת חידוש, שיקום או טיפול, במבנה בטון או ספציפית – בגגות. ניסור גג בטון ניתן לבצע כיום במגוון רחב של כלים כבדים או אביזרי חיתוך מקצועיים. בין הסוגים הטובים ביותר של כלים לחיתוך בטון ניתן למצוא את מסורי היהלום. ראוי לציין כי לצד ניסור של בטון על מנת לפתוח פתח בקיר לטובת דלת חדשה, נהוג לחתוך גגות בטון כחלק מתהליכי חידוש ושיפוץ עירוניים או כחלק מפעולות פרטיות, שנועדו לתקן ליקויים, להסדיר תקלות או להעלות את ערך הנכס. 

פעולת ניסור לתיקון תשתיות 

ניתן להצביע על סיבות רבות לחיתוך וניסור של גגות בטון, על מנת ליפות את הגג, לחזק או לחדש. אם ישנן תשתיות בגג אשר ניזוקו, נפגעו או התיישנו, השיפוץ יתחיל עם ניסור ממוקד. לעתים הטיפול בגג נועד על מנת להכין אותו להתקנת תשתיות חדשות , למשל לצורך התקנת לוחות סולאריים שמאפשרים ייצור של חשמל חינם. במקרה שתשתיות של פלדה או קורות בגג ניזוקו, נדרשת פעולה של חציבה וחשיפה, על מנת לבצע תיקון, חידוש, סילוק חלודה או ריתוך. לאחר חישוף התשתיות אפשר לבצע טיפול לשיקום ולאחר מכן הכנת יציקה חדשה או מעובה להשגת עמידות גבוהה.  

ניסור לפתיחת סקיילייט מרהיב 

מלבד חידוש או תיקון תשתיות, ניסור גגות בטון יכול להתאם כאשר רוצים לפתוח פתח מודרני מלמעלה. סקיילט נחשב לפתרון מרהיב עין, חדיש ומודרני. דרך חלון מסוג זה מתאפשרת כניסת אור טבעי פנימה. השפעת פעולה זו ניכרת גם ברובד האדריכלי וגם בעיצוב הפנים. חלק מחלונות עיליים אלא מצויד בעזרים כגון מנוע, שמאפשר פתיחה וסגירה ללא מגע יד אדם. 

ניסור הגג לטובת בנייה נוספת 

חידוש מבנה על ידי הוספת קומות יכול להתבצע תחת שמות שונים. לעיתים זה נקרא תמ"א 38 ולעיתים התחדשות עירונית. לפני ביצוע פעולה מסוג זה יש צורך להוציא היתרים ואישורי בניה. אולם לאחר שעושים את הדרך הבירוקרטית הזאת, ניתן להשביח את המבנה. הניסור של חלקים מסוימים בגגות מאפשר את המשך פעולת הבניה והחיזוק שנדרשים על מנת לעמוד בתקנים מודרניים וגם להעלות את ערך הנכס. עלות הפעולות הללו ממומנת על ידי היזם, אשר מוציא דירות חדשות למכירה. 

ניסור בטון לטובת שימור מבנים 

כאשר מבנה עתיק מתיישן, לא תמיד ניתן או כדאי להרוס אותו. כאשר מדובר על מבנה מיוחד, הרשויות עשויות לקבוע כי מדובר במבנה לשימור. שימור המבנה מחייב ביצוע צעדים שונים שאחד מהם בהחלט יכול להיות ניסור בבטון. ניסור בקירות או בגגות מהווה פעולה מקדימה לפני ביצוע חידוש ושיקום של אלמנטים אדריכליים ואחרים. לאחר החידוש אמור המבנה להיות דומה ככל האפשר למבנה ההיסטורי שנבנה לפני שנים רבות. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך