לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ בניין

בפרויקט של שיפוץ בניין משותף אתם צפויים לפגוש כמעט את כל פעולות הבנייה המבוצעות גם בבניית בניין חדש, כמובן בהתאם לעומק השיפוץ שאתם עורכים בבניין. אחת הפעולות הללו היא ניסור בטון לצורך פתיחת פתחים חדשים, הסרת קירות ומחיצות וכן הלאה.

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ בניין, כמו בכל פרויקט אחר, חייב להתבצע על ידי גורם המתמחה ספציפית בתחום זה, ועל כך בשורות הבאות.

האם ניסור בטון מבוצע על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה בלבד?

ובכן, התשובה היא כן ולא. ככלל, ניסור בטון הוא תחום שדורש רמת התמחות גבוהה, הן בידע המקצועי והן בכלי העבודה לביצוע המשימה. יחד עם זאת, ישנם מומחים לניסור בטון שיודעים להציע עוד מגוון רחב של שירותים וסוגי עבודות בטון, שאינו מסתיים אך ורק בניסור.

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ בניין חייב, אם כן, להתבצע על ידי גורם מקצועי בעל התמחות ספציפית בתחום זה. את הגורם המקצועי הזה אחראי למצוא קבלן הבניין המבצע עבורכם את השיפוץ כולו, ואתם רוצים להשאיר לו את המשימה ולא לסבך את עצמכם בחיפוש אנשי מקצוע שאתם לא באמת יודעים למדוד את רמת הביצועים שלהם.

מהן הפעולות שניתן לבצע באמצעות ניסור בטון?

ניסור בטון נועד למעשה להסיר חלקי בטון ממשטחי/ קירות/ מכלולי בטון קיימים. כך למשל, אם אתם מעוניינים לבנות מרפסת נוספת לבית שלכם, או להוסיף מרפסת תלויה חדשה לחלוטין, יהיה עליכם לפתוח מפתח דלת בקיר הבית, דרכו יתבצע המעבר בין המרפסת ובין החלל הפנימי של הבית.

פעולה זו דורשת הסרה של גוש בטון מקיר הבית בדיוק במיקום בו אתם רוצים לפתוח את מפתח הדלת. כמו כן, את הפעולה של ניסור הבטון ניתן לבצע גם על קירות בלוקים על מנת להשיג את אותה רמת דיוק באותה רמה של יעילות.

חובה פיקוח של מהנדס

ניסור בטון בפרויקט שיפוץ בניין ובכלל, היא פעולה שעלולות להיות לה השלכות הנדסיות על המבנה כולו. כך למשל, חל איסור חמור לבצע ניסור בטון בקירות תמך או בעמודי תמך של בניין ולכן מומלץ לבחור בחברה מקצועית המתמחה בעבודות שיפוץ בניינים משותפים כמו קבוצת אגס שיפוץ בניין.

כל פעולת ניסור בטון במצב כזה עלולה לסכן את החוזק המבני של הבניין כולו ולהוביל לאסון ולנזק כלכלי קטסטרופלי. בהתאם לכך, לפני שבמצעים ניסור של בטון בכל מיקום שהוא בבניין, חייב לקבל על כך אישור של מהנדס בניין, שיבחן את המיקום המדויק ויוודא כי הניסור אינו מבוצע במיקום אסור.

ככלל, אנשי המקצוע המבצעים את פעולת הניסור אמורים לדעת את זה בעצמם, ואמורים להיות מספיק אחראים בכדי לדאוג לאישור מהנדס כזה. אם הם אינם עומדים באחריות זו, ספק אם אתם בכלל צריכים לעבוד איתם, ובכל מקרה דאגו אתם להבאת מהנדס בניין שיבחן את הדברים וייתן את האישור הנדרש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך