לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

מערכות כיבוי ובטיחות שכדאי להתקין לאחר סיום עבודת ניסור בטון

אין ספק שמדובר בסוג עבודות מאוד מורכב – עבודות ניסור בטון וגם התקנה של מערכות גילוי עשן וכיבוי אש מתקדמות. כשמדברים על מערכות גילוי עשן וכיבוי אש המותקנות לאחר ניסור בטון, חובה קודם כל להדגיש את התהליכים של פינוי אותם אלמנטים (מערכות כיבוי) לפני הניסור. נסביר.

לפני שמנסרים בטון, חובה תמיד להקפיד על מלאכה מאוד מדויקת של הסרת מכשולים שונים. בין המכשולים השונים שיש להסיר, תמצאו למשל מרזבים וסולמות, מערכות חשמליות ואלקטרוניות, מערכות כיבוי אש וגילוי עשן, ספרינקלרים ועוד. כמובן שלפני שמנסרים בטון, חובה לוודא כי הניסור אינו מתבצע על גבי קיר בטון תומך. 

משפצים מבנה ומשפרים בטיחות

לאחר ניסור בטוני, בין אם ניסרתם בטון מטעמי עיצוב המבנה או מטעמים של שיפוץ מקיף, כדאי לבדוק אילו מערכות כיבוי אש מומלץ להתקין. במקרים בהם בתי עסקים מבצעים שיפוץ מקיף, לפעמים מערכות כיבוי האש הישנות מוחלפות לחדשות. 

אם כבר משפצים ומנסרים, מומלץ לנצל את ההזדמנות בכדי להתקין מערכות אש מתקדמות, כמו למשל מערכות אוטומטיות הפועלות באמצעות ספרינלקרים ולוחות פיקוד אוטומטיים. כדאי לקחת בחשבון שאם גורעים מהתקציב לטובת שיפוץ נרחב, על הדרך מומלץ כבר להחליף את מערכות כיבוי האש במבנה. מדוע? אחת הסיבות היא, מכיוון ושני סוגי העבודות הללו הם סוגי עבודות הכרוכות גם בפסולת ולכלוך. אם כבר אתם בעיצומו של של תהליך שיפוץ, נצלו את ההזדמנות בכדי ללכלך עוד קצת ולהתקין מערכת גילוי אש מתקדמת במבנה. 

בכל מקרה לשמור על נהלי בטיחות 

לא משנה מה אתם עומדים להתקין בבית העסק או לנסר בו, העיקר שתעשו זאת בהתאם לנהלי הבטיחות המתאימים. בשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר מקרים של פועלים המקפחים את חייהם באתרי בנייה שונים, כך שגם ניסור בטון מחייב עבודה תחת נהלים קפדניים ולא מתפשרים. 

לאחר שסיימתם בהצלחה את ניסור הבטון במבנה, בעסק או בבית, תעשו לרגע חושבים עם עצמכם ותבינו, שמערכות גילוי האש בביתכם חשובות גם הן. אם מדובר בעסקים למשל, הלקוחות תמיד ירגישו הרבה יותר נינוחים בבית העסק, כשהם רואים מעל הראש ספרינקלרים חדשים, מטפים תקינים, שילוט חירום וכדומה. 

ניסרתם בטון? ממקמים מחדש ציוד כיבוי 

יש לשים לב שבמקרים בהם מנסרים בטון, לפעמים יקום הצורך למקם מחדש מטפי כיבוי אש, שילוט חירום, לוחות חשמל, לוחות אלקטרוניים ועוד. בכל מקרה, במקרה בו יש למקם מחדש ציוד כיבוי אש, תמיד ניתן להיעזר בחברות המספקות תחזוקת ציוד מסוג זה. 

במידה ואתם מחליטים לעדכן, לרענן, לחדש או למקם מחדש את ציוד כיבוי האש, אתם חייבים לזכור שזה צריך להתבצע בהתאם לנהלים. במקרה בו תמקמו מחדש את ציוד כיבוי האש שלא כשורה או שלא כחוק, אתם לא תהיו זכאים לקבל אישור כיבוי אש. בהצלחה, הכי חשוב ליהנות מהשיפוץ המיוחל.  

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך