לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

כללי בטיחות חשובים

בעבודות ניסור בטון

כללי בטיחות חשובים בעבודות ניסור בטון

עבודות ניסור וקידוח בטון מתבקשות בנסיבות שונות ומספקות פתרונות מעולים כך למשל באמצעות ניסור בטון מדויק בקיר, ברצפה, על גשר בנוי, מדרכה או בכל מקום נדרש אחר ניתן להוריד בדיוק את החלק הנדרש.

החלופה לניסור מדויק שכזה היא שבירה באמצעות פטישי אוויר וכלים אחרים אשר אינם ממש מדויקים והתוצאה שעלולה להתרחש משימוש בכלי עבודה אלו היא ערעור קירות,

יצירת סדקים, שבירה מיותרת שלא לצורך וכו'. גם הפסולת והאבק שנוצרים בעת שבירה שאיננה מדויקת רבים ומזיקים הרבה יותר.

ניסור וקידוח בטון מדויק ויסודי חוסך כספים רבים שעשויים להישפך בשל תיקוני סדקים ועבודות גימור נוספות ומיותרות. לעיתים, גם לא יהיה ניתן לתקן כהלכה סדקים שנוצרו עקב שבירת קירות שנעשית בעזרת פטישים.

הוראות בטיחות קפדניות

כמו בכל עבודת שבירת חומרי בטון וחומרים אחרים במבנים, יש לבצע כל צעד תחת הוראות בטיחות קפדניות וזאת במטרה להימנע מתרחישים של פגיעה, פציעה, תאונת עבודה או כל תרחיש לא נעים ולא צפוי אחר:

  • ניסור וקידוח בטון היא משימה מורכבת למדי שאמורה להתבצע על ידי לפחות שני אנשים כאשר האחד מבצע בפועל השני מסייע ומאבטח את אזור העבודה.
  • בעת שבירת קיר בטון יש צורך לוודא שהוא איננו עמוד תומך בבניין. לשם כך, חשוב לבדוק את העניין עם מהנדס קונסטרוקציה. כידוע, הריסת מבנים ובנייתם מחייבים תכניות מתאימות מאושרות על ידי קונסטרוקטור ופיקוח צמוד.
  • בדיקה חשובה נוספת נועדה לוודא שהקיר פנוי מכל מיני חלקי מערכות חשמל, גז, תקשורת, אינסטלציה ועוד. במידה וקיימים כאלו, יש להזמין איש מקצוע מתאים שיפנה אותם. יש צורך לבדוק שהקיר יהיה נקי מאלמנטים שעלולים להפריע לניסור – במידה והם קיימים ולא ניתן להסירם, אזי יש לתכנן את הניסור בהתאם.
  • השטח הקרוב למקום העבודה צריך להיות פנוי מאנשים. מדובר על החלל בתוך המבנה ובמידה והעבודה היא במרחב חיצוני אזי על השטח שמסביב למקום העבודה. מדובר על עובדים שאינם משתתפים בפועל בעבודה וגם על דיירים, עוברי אורח ואנשים שעלולים להזדמן למקום.
  • לפני תחילת העבודה חייבים לשמור על סביבת עבודה נקייה. חפצים מיותרים עלולים להפריע ולא כדאי להיתקל בהם בעת  הניסור.

ציוד עבודה מתאים

עובדים העוסקים במלאכה חייבים להצטייד באביזרי מגן דוגמת: קסדות: משקפי  מגן, כפפות מתאימות, וכמובן, בגדים ארוכים שנועדו למשימות אלו. כל זאת לצורך הגנה על הגוף ועל אברים רגישים בו.

בעת ניסור בטון יש סכנה לחבטה, להתזת שבבי בטון, לנפילת חלקי מהבטון על הרגליים או הידיים וכדומה. העובד חייב לעבוד על פי כללי הבטיחות הקיימים ולהפעיל את  המכונה בהתאם לפיהם. בעת עבודה כזאת חייב להיות מפקח שתפקידו לוודא שהעבודה נעשית בתנאי בטיחות הולמים ושהיא נעשית כהלכה וללא טעויות. לאחר סיום  העבודה יש צורך לפנות את  הפסולת וזאת על  מנת לשמור סביבת עבודה נקייה לבעלי המקצוע שמגיעים, כדי למנוע פגיעה מאנשים שמסתובבים במקום ולמען הסדר הטוב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »
ביקוע בטון והריסת מבנים עם יהלומי

ביקוע בטון

אם אתם מחפשים שירות ביקוע בטון מקצועי ואמין, הגעתם למקום הנכון! אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יהלומי המובילה בישראל, לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפרויקט

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך