לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

יתרונות בניסור בטון בעבודות אינסטלציה

כמו במהלך סוגי עבודות בנייה ושיפוץ אחרות, גם עבודות אינסטלציה לעיתים יצריכו פעולה של ניסור וחיתוך בטון. אם אתם לקראת עבודת אינסטלציה או ביוב, התקנת כלים סניטריים ועוד, השורות הבאות עבורכם. הנה מספר דגשים שחשוב לדעת לגבי ניסור בטון, עבודות אינסטלציה ומה שבין לבין. 

מה הקשר בין אינסטלטורים לבין חיתוך וניסור בטון? עבודת ניסור בטון במהלך עבודת אינסטלציה היא, בד"כ, לחתוך את הבטון כדי שניתן יהיה להתקין את הצינור. תהליך הניסור של הבטון חשוב, מכיוון שהוא מאפשר למים לעבור בצנרת. אם יש חסימות כלשהן בצינור, כמו שורשים, ייתכן שהמים לא יוכלו לזרום בצורה חלקה וזה עלול להוביל לנזק חמור (בדרך כלל להצפות של מים). 

ניסור וחיתוך בטון – מדייק את עבודת האינסטלציה 

כאשר אינסטלטורים וקבלני ביוב צריכים להתקין תשתיות ביוב וצנרות, הם יצטרכו בד"כ קבלן בטון. תהליך חיתוך הבטון מאפשר למים לזרום בחופשיות לאורך הצינורות. עבודת ניסור בטון יכולה להועיל בעבודות אינסטלציה, נגרות, בנייה, חשמל וחפירה. 

מתחילת הפרויקט ועד לקו הסיום, איש המקצוע יצטרך לבצע עבודת ניסור בטון עבור הפרויקט של התקנת הצנרת על ידי אינסטלטור מומחה או קבלן ביוב. זהו אחד הכלים הבודדים שיכולים לחתוך כל חומר בקלות, והכלי הזה נקרא מסור יהלום. מסור היהלום משמש קבלני בטון, והוא נחשב הכלי הכי מומלץ עבור חיתוך בטון. זה יקל על איש המקצוע לבצע את העבודה מהר יותר ובזול יותר, בהשוואה לשימוש בשיטות חיתוך אחרות.

חיתוך בטון מדויק לא מוביל לפגיעות מבניות 

דוגמאות למקרים בהם אינסטלטורים צריכים להשתמש במסור בטון במהלך עבודות אינסטלציה הן: כאשר צריך לחתוך דרך צינור ישן שכוסה בבטון. תצטרכו לפרוץ את הבטון באמצעות מסור כדי לקבל גישה לצינור. במקרים אחרים, הצינורות יכולים להיות קטנים מדי או גדולים מדי, ככה שעדיף לחתוך אותם במקום לנסות למצוא דרכים לשלב אותם בקירות.

חשוב לזכור, כאשר עבודות אינסטלציה נעשות באמצעות ובליווי של ניסור בטון, זה עלול לגרום לנזק מבני לביתכם. אם כך, חשוב להסתייע אך ורק בקבלני ביוב מוסמכים, אינסטלטורים מומלצים וקבלני ביוב מורשים. רק כך תבטיחו את שלמות ושלום המבנה שלכם.  

ניסור בטון עשוי למנוע דליפות עתידיות 

עבודת ניסור הבטון בזמן הצנרת חשובה כדי לתת את החיתוך הנכון. זה ימנע דליפות בעתיד. הרבה יותר קל לראות מה אתם עושים עם מסור בטון מאשר עם חותך צינורות מסורתי, שיכול להיות קשה לשימוש מבלי לראות את הצינור. 

אינסטלטורים בד"כ יעדיפו לעבוד עם קבלן בטון מורשה, ופחות יעדיפו לאלתר כל מיני קומבינות לחיתוך והתקנת צנרות.כשזה מגיע לאינסטלציה, בתור אינסטלטור, יש הרבה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם. אחד מאלה הוא התפקיד שממלא ניסור בטון בתהליך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך