לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

הדרך לחיסכון מתחילה בבניה קלה מבטון

כשאתם שומעים את המילה, בניה קלה, אתם בטח חושבים על בניה מתקדמת שנעשית באמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר, אתם בטח לא מדמיינים יציקות בטון ושאר אלמנטים המגיעים מעולם הבניה המסורתית.

יש אנשים שבעבורם צירוף המילים בניה קלה מבטון נשמע כמו מדע בדיוני, אבל במציאות שימוש בבטון בתהליכי בנייה קלה נעשה באופן תדיר ומספק תוצאות מדהימות.

מה בין בניה קלה ובטון

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים את שיטת הבניה הקלה, הם שומעים על היתרונות הרבים של חיסכון כספי ניכר ומהירות בניה חסרת תקדים שמבטיחה כניסה לבית תוך חצי שנה מרגע תחילת הבנייה.

כדי להבין את היתרונות של שיטת בניה זו אנו צריכים לצלול פנימה, אז בואו ונבין מעט איך מייצרים בית בשיטת בניה קלה ונראה גם את חשיבות הבטון לשיטה זו. 

השלב הראשון הוא ייצור לוחות במפעל בעל טכנולוגיה מתקדמת.

על ידי שימוש בתבניות מוכנות מייצרים את הלוחות שיהוו את התשתית לבית, מטרת הלוחות הללו היא לייצר בידוד ברמה הגבוהה ביותר שאפשר, הן אקוסטי והן תרמי. כדי להגיע לרמת הבידוד הזו מייצרים מעטפת לוח בטון תרמי.

המעטפת הזו היא יציקה אחידה העשויה משילוב חומרים של בטון מזוין, פלדה ולוחות פייברצמנט.

התוצאה שמתקבלת היא לוחות בעלי משקל נמוך בהשוואה לאבני היסוד של בתים רגילים, אך הלוחות הללו נהנים מהתכונות הייחודיות של כל אחד מחומרי הגלם המרכיבים את הלוח.

על פי רוב, חברות שמייצרות בתים בשיטת הבנייה קלה משתמשות בגבס כדי לחפות את פנים הלוחות ועל ידי כך אפשר לייצר פתרונות עיצוביים מגוונים, בהתאם לצרכי הלקוח אשר לא פוגעים בתכונות הבידוד של הלוחות.

בניה קלה מבטון – שילוב מנצח

לא רק בלוחות המעטפת משתמשים בבטון כאשר מייצרים בית בבניה קלה, גם כאשר רוצים לחבר את הבית ליסודות המבנה בקרקע משתמשים בבטון.

על ידי שימוש בבטון מייצרים משטח הכנה חלק ולאחר מכן מבצעים תהליך שנקרא "החלקת בטון" וזה למעשה השלד התחתון שאליו נחבר את הלוחות השונים כדי לייצר בית למגורים. בגדול, אפשר להסתכל על השלב הזה גם כמעין משחק לגו למבוגרים רק שהתוצאה היא בתים אמיתיים.

בבואנו לייצר את השכבה התת רצפתית של המבנה אנחנו מחפשים קודם כול חומרי גלם שיספקו לנו יציבות ועמידות לאורך שנים. השימוש בבטון לייצור השכבה התת רצפתית ויסודות המבנה מבטיח כי הבית יחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולא ידרוש מכם תחזוקה מורכבת ומסובכת. 

אז לאחר שבנינו את הלוחות במפעל, יצקנו ויצרנו את היסודות וחיברנו הכול יחדיו. השלב האחרון למעשה שנותר לעשות הוא את שלב הגימורים, זהו השלב שבו מסיימים את כל הרכבת הארונות והקרמיקה, מרצפים את הרצפה ומחברים את המים, החשמל והאינסטלציה. לאחר מכן כל מה שישאר זה להיכנס ולגור בבית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך