לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

לפני הכל: בטיחות בניסור בטון

לניסור בטון נכון כללים רבים, אולם, הכלל החשוב ביותר מתייחס לשמירה על בטיחותו של המפעיל במהלך העבודה.

לשמירה אופטימלית על בטיחות העובדים יש לתת את הדעת על הדגשים הבאים:

  • תכנון העבודה באמצעות היכרות מוקדמת עם אתר העבודה: תכנון מקדים של העבודה בהתבסס על נתוני השטח יאפשר לבחור את כלי העבודה הנכונים ביותר ולנקוט בכלל אמצעי הזהירות הנדרשים במטרה למקסם את רמת הבטיחות, תוך הגנה מקסימלית על בריאות העובדים. בין היתר, חובה לוודא מראש כי קיימים באתר העבודה תאורה מספקת ואוורור ברמה מספקת ולבדוק האם העבודה איננה עלולה להוות גורם סיכון לשלום העוברים והשבים באזור.
  • שימוש בכלים הנכונים: הקפדה על בחירת הכלים המותאמים באופן מלא לעבודה מהווה ערובה לשמירה על בטיחות העובדים. שימוש בכלי שאיננו מתאים לעבודה בעוצמתו, לדוגמה, עלול להגביר את הסיכון לפציעה מצד העובדים היות והם עשויים לנסות לייעל את תפוקת הכלי באופן פיזי. זאת ועוד, שימוש בכלי שאיננו מתאים עשוי להוביל לחדירת או לפליטת שבבי יהלום ולייצר עבודה מיותרת המאריכה את משך הפרויקט. מעבר לכך, חשוב לדעת כי שימוש בכלי שאיננו מותאם באופן אופטימלי לעבודה הנדרשת בגודלו, למשל, עלול לגרום לשחיקת הציוד ולספק תפוקת עבודה ירודה. –
    כתבנו בהרחבה על: המדריך לתחזוקה נכונה של מסורים לבטון

לכן, חשוב מאוד לבדוק מראש את עומק החתך הנדרש או את גודל החור שיש לקדוח. נתונים אלה יאפשרו בחירה בכלי בעל עוצמה מספקת.

  • בשימוש במסור חשמלי, חובה לוודא כי הכבלים שלמים ואינם שחוקים. כבלים שחוקים מגבירים את הסיכון להתחשמלות. זאת ועוד, התאמה נכונה של הכבלים תמנע בזבוז זמן עבודה יקר ופגיעה באורך חיי הציוד.
  • יש לבדוק באופן יסודי את כלי העבודה טרם השימוש ולבחון את תקינות כל חלקיו. חובה לוודא שכל חלקי המכשיר מחוברים היטב ושהמכשיר נטול סדקים או ליקויים אחרים. שימוש במכשיר לקוי או במכשיר שחלקיו אינם מחוברים היטב עלול לגרום לשבר של המכשיר ולפליטת חלקים מסוכנים אשר עלולים לפגוע בעובדים שבקרבת המכשיר ולהוביל לפציעה ואף למוות.
  • חובה להקפיד על תחזוקה שגרתית של הציוד בהתאם להוראות היצרן.
  • במקרים מסוימים, יש לעשות שימוש באבזור נלווה לצורך הגברת רמת הבטיחות של הציוד. מעמד למקדחה, לדוגמה, משפר את רמת השליטה במכשיר, במידת הצורך, ומגביר את בטיחות השימוש בה, תוך מניעת אובדן שליטה מצד המפעיל
  • מומלץ לסייר באתר העבודה באופן פיזי על מנת לאתר גורמי סיכון ומכשולים כמו כבלי חשמל המבצבצים מהקרקע, קווי גז, קווי מים, צנרת ועוד. גורמי סיכון ומכשולים יסומנו באופן בולט על מנת למנוע פגיעה בביטחון המפעילים כמו גם כדי למנוע את הסיכון לפגיעה בתשתיות אשר עלולה לייקר באופן משמעותי את עלות הפרויקט.
  • בביצוע קידוח או חיתוך בטון במבנים בעלי יותר מקומה אחת יש לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת למנוע מצב של נשירת החלק שנוסר / נקדח אשר עלול לסכן חיי אדם.
  • חובה לתחום את אזור העבודה על מנת למנוע גישת עוברים ושבים ולהגן על עובדים בסביבה.
  • יש לשמור על קו ישר במהלך ניסור הבטון. סיבוב של המכשיר בתוך החתך עלול לגרום לתגובת יתר שלו ולסכן את המפעיל.
  • חשוב לעשות שימוש בציוד מגן לרבות משקפיים, מגן פנים, מגפיים, כובעים, מגני אוזניים וכפפות, בהתאם לנתוני העבודה בשטח ולרמת הסיכון הכרוכה בעבודה.
  • חובה לתת את הדעת גם על הגנה מפני פליטת אבק בטון היות והחשיפה לחלקיקי קווארץ הינה מסוכנת ביותר ועלולה להסב נזק בלתי הפיך לריאות. יש לעטות מסכה ייעודית לצמצום שאיפת האבק. מעבר לכך, לצמצום משמעותי של הסיכון לשאיפת אבק בטון מומלץ לעשות שימוש בחיתוך בטון בשילוב מים. זאת ועוד, חיתוך רטוב מקרר את שבבי היהלום ומונע התזה שלהם, העלולה לייצר פגיעה במפעיל ובסובבים אותו. 
    3 דרכים לשלוט באבק בעת חיתוך בטון

נשמח להעניק לכם שירות ברמה אחרת!

כחברה מהמובילות בענף, המציעה את המענה המקצועי והאמין ביותר בתחום ניסור הבטון, אנו מעמידים לרשותכם מערך שירותים מקצועי, איכותי, אמין ומקיף באמצעות צוות עובדים מוסמך, מיומן ובעל ניסיון רב המחזיק בכלל הביטוחים הדרושים ובאישורי עבודה בגובה כנדרש על פי חוק. במקביל, צוותי העבודה עושים שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם בענף, וזאת על מנת לספק ללקוחותינו את התשובות המקצועיות ביותר לכל צורך ולכל דרישה.

בין לקוחותינו המרוצים לקוחות ציבוריים, מוסדיים וקבלניים כמו גם לקוחות פרטיים שאינם מתפשרים על מקצוענות, על אמינות ועל שירות מכל הלב.

נשמח לעמוד גם לשירותכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך