לוגו יהלומי ניסור בטון חדש

קידוח חור בקיר להתקנת קמין – כך עושים את זה נכון

אם אתם רוצים להתקין קמין אך בו בזמן מעוניינים לחסוך במקום ובבלגן, קדיחת חור בקיר יכולה להיות הדרך המושלמת להתקנת קמין ולחימום החדר. אם אינכם בטוחים כיצד לעשות זאת ואם בכלל כדאי, הנה כמה פרטים שיעשו לכם קצת סדר.

ישנם כל כך הרבה סוגים של קמינים למכירה ולכן לא תמיד פשוט להגיע לבחירה הנכונה. מה גם שלא תמיד כל כך קל להתחייב לחור בקיר. אולם קחו בחשבון שחור בקיר הבטון הנו פשוט בדיוק כפי שהוא נשמע, מה גם שהוא מציע לכם יתרונות רבים. קמין גז פינתי, קמין גז חלון, קמין גז תלוי, קמין גז תלת צדדי – ישנם כל כך הרבה סוגים מהם ניתן לבחור ולעצב לעצמכם חלל חלומי. 

כל הסיבות לקדוח חור בקיר עבור התקנת קמין

אחת הסיבות שאנשים בוחרים בקמין גז היא החיסכון במקום. על ידי קידוח בקיר הבטון ניתן להתקין כל סוג של קמין, בכל סדר גודל או עיצוב. הטמעת קמין בתוך הקיר תגרום לחדר להיראות גדול יותר אך מבלי לוותר על התנאים המיטביים, שלא לומר, אפשרות זו בטוחה יותר. סיבה נוספת שאנשים בוחרים בקמין גז היא המראה שלהם. בין אם אתם מעדיפים מראה קלאסי, בין אם מראה מודרני ובין אם מסורתי, תוכלו למצוא דגם שמתאים לכל סגנון עיצובי שאתם מעדיפים. 

אל תעשו זאת בעצמכם, הזמינו חברה מקצועית 

קמיני גז מציעים יתרונות רבים, ביניהם גם התייעלות אנרגטית, תחזוקה מעטה, ידידותיות לסביבה ועוד. התקנתם בתוך הקיר הנה פשוטה יותר משאתם עשויים לחשוב, במיוחד כאשר נעזרים בשירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון בניסור וקידוח בטון. אם כבר יש לכם ארובה בבית, סביר להניח שהקידוח בקיר יהיה פחות מורכב, מה גם שכל שעליכם לעשות יהיה לבחור בקמין המתאים ביותר ולהכניס אותו למקומו. גם במידה ואין לכם ארובה קיימת, ניתן לפתור זאת באמצעות אנשי המקצוע הנכונים, שיציעו לכם פתרונות בהתאם לתקנות ולרגולציות הנדרשות. 

הדרך להתקנה קמין גז מתחילה בקידוח מקצועי

לחברה מקצועית יש ציוד, ידע, ניסיון וצוות מקצועי אשר מומחה במתן שירותים שונים בתחום של קידוח וניסור בטון. על הקידוח להיות נקודתי, מקצועי ותואם למידות הנכונות של האח שבחרתם. כמו כן, על התהליך להתנהל במקצועיות, על פי לוחות זמנים, בהתאם לדרישות החוק ועם כל האישורים הנחוצים. לכן בחרו מהו הקמין שאתם מעדיפים מבין כל סוגי הקמינים הקיימים בשוק ופנו לחברה מקצועית עבור קידוח הקיר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

Facebook
Twitter
LinkedIn
רפאל קונו
רפאל קונו

במשך הרבה שנות ניסיון בתחום הבנייה שיפוצים ובעיקר עבודות הריסה, יש לי הרבה ידע לתת לכם הגולשים אם אתם מוצאים טעות כל שהיא אנחנו נשמח שתיידעו אותנו כמה שיותר מהר כי בסך הכל אנחנו רוצים שיהיה חומר טוב לקוראים שלנו.

מומלצים בשבילכם

מחיר קוב בטון

מהו מחיר קוב בטון?

מחיר קוב בטון נע בין 250-350 ש"ח, ומושפע מכמה גורמים מרכזיים כמו החומרים מהם מורכב הבטון והיחס ביניהם. לפניכם מחשבון מחיר קוב בטון: גובה (במטרים):

קרא עוד »
מה זה ניסור בטון

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון הוא תהליך של חיתוך או הסרה של בטון באמצעות ציוד ומסורים עוצמתיים ומדויקים. ניסור בטון מתבצע בדרך כלל בפרויקטים של בנייה, שיפוץ והריסה,

קרא עוד »

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?

כשאנו אומרים שאנו מתחייבים להצעת מחיר הטובה ביותר אנו מתכוונים לכך.
מלאו את הפרטים:

קטגוריות

פוסטים אחרונים

השיחה הזו תחסוך לכם

*מתחייבים לספק שירות עד 48 שעות מרגע הפניה

דיסק יהלום
חייגו עכשיו

וקבלו ייעוץ והצעת מחיר במיוחד עבורך